کد خبر: 166546 - تاریخ: سه‌شنبه، 8 می 2018 - 23:54

وضعیت رودخانه های شیجان رود و خمام رود به حالت عادی بازگشت

متاسفانه همچنان رودخانه‌های خمام در وضعیت اسفباری به سر می‌برند و با توجه به وعده‌های مسئولین نسبت به لایروبی، هیچ‌گونه اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

به گزارش خوبان؛ متاسفانه همچنان رودخانه‌های خمام در وضعیت اسفباری به سر می‌برند و با توجه به وعده‌های مسئولین نسبت به لایروبی، هیچ‌گونه اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

حتی گمان می‌رفت با رهاسازی آب، به جهت آبیاری مزارع کمی چهره رودخانه‌ها تغییر کند و صورت مسئله پاک شود، ولی نه تنها این امر کمکی نکرد بلکه باعث انباشت انواع و اقسام زباله‌ در یک جا شد که بوی تعفن آزار دهنده‌ای از آن استشمام می‌شود.

گاهاً نیز دیده شده این زباله‌ها به پایین دست و نزدیک مزارع هدایت شده که ضمن مسدود کردن انهار و بروز مشکل در سیستم آبرسانی، باعث آلودگی مزارع هم شده است.

با این وجود توصیه می‌شود با توجه به بالا آمدن آب و جمع شدن زباله‌ها در یک مکان، شهرداری و متولیان امر در یک اقدام عاجل و فوری، فعلاً زباله‌هایی که به راحتی قابل دسترسی است و در سطح آب وجود دارد را جمع آوری کرده تا چهره کریه رودخانه کمی تطهیر شود.

فلذا اگر بعداً اراده‌ای وجود داشت در آینده نیز می‌توان نسبت به لایروبی کف رودخانه‌ها اقدام نمود.

 

انتهای پیام/1588


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. koohi
     | 2018/05/9 - 17:39
    پاسخ

    addi!kodam addi ?zamin o ab o khak masmoom ast, berenj ham masmoom ast. shahrdari o masoolan bayad farhangsazi konand; shahrdari o “sanam”ha farhangsazi konand, kenar roodkhaneh ta shijan divarkeshi shavad, 2 taraf rood, piste piadehravi o 2charkheh besazand, ghaayghrani taasis shavad, tafrihi o mofid bashad, mellat zobaleh ra dar rood narizan. zobaleh ra koja bebaran, nokhaleh ra koja bebaran?inha soaalatist keh masoolan o mardom,va karshenasan bayad barresi konan. ba layroobi ham moshkel hall nemisheh. zist mohit moazal avval keshvar ast, ba moshrekat faal mardom o masoolan dar sath melli bayad hall shavad

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads