کد خبر: 165254 - تاریخ: دوشنبه، 16 آوریل 2018 - 17:41

شهردار خمام:

جشنواره عکس خمام برگزار می‌شود

شهردار خمام گفت: جشنواره عکس خمام در دو بخش عکاسی حرفه‌ای و تلفن همراه برگزار می‌شود.

به گزارش خوبان، موسی فکور صبح امروز در حاشیه بازدید از طرحهای عمرانی شهرداری خمام در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره عکس شهر خمام، اظهار داشت: زیبایی ها و جاذبه‌های شهر خمام، نمادها و المان‌ها، سیمای شبانه، بافت قدیمی شهر خمام، نگاه خلاقانه به جاذبه‌های گردشگری شهر و بازارهای محلی از جمله موضوعات جشنواره عکس شهر خمام است.

وی با بیان اینکه به پنج برگزیده نخست جوایز ویژه نقدی، لوح تقدیر و تندیس شهروند افتخاری خمام اهدا می‌شود، افزود: این جشنواره با همکاری انجمن عکاسان خبری سازمان بسیج رسانه گیلان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان برگزار می‌شود.

شهردار خمام با بیان اینکه فراخوان جشنواره عکس خمام به زودی منتشر می‌شود، گفت: این جشنواره در سطح منطقه‌ای برگزار می‌شود و عکاسان حرفه‌ای و آماتور می‌توانند در دو بخش این جشنواره که مربوط به عکاسی حرفه‌ای و عکاسی با تلفن همراه است شرکت کنند.

فکور با تاکید بر اینکه خمام نیازمند معرفی بیش از پیش به گردشگران است، تصریح کرد: آثار برگزیده جشنواره عکس خمام به صورت چاپی و نمایشگاهی به گردشگران و شهروندان خمامی ارائه شده و اختتامیه این جشنواره در آستانه ۱۷ مرداد امسال روز خبرنگار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در حوزه روابط عمومی شهرداری خمام پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد:از برنامه های فاخر هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی و موسسات فرهنگی و هنری شهر خمام حمایت می‌کنیم.

منبع: گبل خبر

انتهای پیام/55


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads