کد خبر: 164941 - تاریخ: سه‌شنبه، 10 آوریل 2018 - 00:02

رئیس شورای شهر خشکبیجار خبرداد:

تصمیمی در خصوص انتقال بازار با توجه به اوضاع اقتصادی حاکم بر شهر خشکبیجار اتخاذ نشده است

رئیس شورای شهر خشکبیجار گفت: تصمیمی در خصوص انتقال بازار با توجه و اوضاع اقتصادی حاکم بر شهر خشکبیجار گرفته نشده است

به گزارش خوبان؛ رامین صفاری، رئیس شورای شهر خشکبیجار در مورد عملکرد شش ماهه شورا گفت: همانگونه که استحضار دارید یکی از مهمترین اهداف اعضاء شورا شهر اقدامات عملی و اجرایی به صلاح و مصلحت مردم در تمامی زمینه هاست. علی الخصوص بهبود بخشیدن به وضعیت اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفاه برای همشهریان است،این امر مهم عملی نخواهند شد مگر با همدلی و همراهی شما مردم عزیز و عملکرد شفاف و صادقانه و بدون چشمداشت منتخبین شما.

رئیس شورای شهر خشکبیجار با بیان اینکه در این برهه از زمان شورا شهر بر خود الزام دانسته تا نسبت به ارایه عملکرد شش ماهه خود اقدام نماید، گفت: در خصوص پروژه بازار روز که سالهاست خسارات جبران ناپذیری را بر پیکره شهر و شهرداری وارد ساخته و همچنان ادامه دارد. چندین جلسه با حضور شهردار محترم و عوامل دست اندر کار این پروژه صورت پذیرفته و ادامه ساخت بازارچه بصورت قانونی و با اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح استانداری از مهمترین تصمیمات و مصوبه ها بوده ، زیرا عمیقا واقفیم هیچ بار کجی به سر منزل مقصد نخواهد رسید مگر اینکه از مسیر درست و قانونی طی طریق و پیگیری شود .

رامین صفاری ادامه داد: متاسفانه تا این لحظه هیچگونه تصمیمی در خصوص انتقال بازار با توجه و اوضاع اقتصادی حاکم بر شهرمان گرفته نشده است .

انتهای پیام/854145

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads