کد خبر: 164872 - تاریخ: یکشنبه، 8 آوریل 2018 - 11:32

عضو شورای شهر خمام:

آمار ساخت و ساز خمام در سال 96 فاجعه بار بود/ از مسولین استانی گلایه مندم

عضو شورای شهر خمام گفت: آمار ساخت و ساز خمام در سال 95 فاجعه بار بود و روی درآمد شهرداری اثر بدی گذاشت.

به گزارش خوبان، اسماعیل احمدنیا صبح امروز در نشست خبری شهردار و شورای شهر خمام با تأکید بر برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان در دوره تابستان اظهار داشت: فعالیت های آقای فکور در شهر باعث شده است در حوزه فرهنگی، مذهبی و عمرانی مردم رنگ و بوی جدیدی را احساس می کنند.

وی افزود: رسانه ها نباید فقط به دنبال ضعف ها باشند و انگ بزنند و تلاش کنند از خواسته های مردم و جوانان حمایت کنند.

عضو دیگر شورای شهر خمام نیز در ادامه ضمن تشکر از فعالیت شهردار خمام اظهار کرد: آقای فکور همواره در کنار شهروندان بوده اند و این نشان از بزرگواری ایشان است.

مهدی عاشوری با اشاره به حواث رانندگی کمربندی خمام افزود: متأسفانه برخی از مدیران استانی خود را به خواب غفلت زده اند و به این مسئله توجه نمی کنند اما خوشبختانه در شهر خمام مسئولان دغدغه و نگرانی دارند و در صدد حل مشکل هستند.

این عضو شورای شهر خمام با بیان اینکه در سال 96 یک سال سخت مالی را گذراندیم گفت: آمار ساخت و ساز خمام در سال 96 فاجعه بار بود و روی درآمد شهرداری اثر بدی گذاشت.

عاشوری افزود: قدمت شهر ما به 1000 سال قبل بر می گردد و در بین دو شهرستان بزرگ قرار گرفته است و ما باید در جذب گردشگر تلاش کنیم. من همیشه از نمایندگان داشته ام. ما در تجهیزات آتش نشانی تجهیزاتی نداریم و امکانات ما مربوط به 10 سال قبل است و با 43 روستا تنها یک ایستگاه آتش نشانی داریم.

سخنگوی شورای شهر خمام ادامه داد: مسئولان قبل از شعار دادن برای حمایت از سرمایه گذاران در بحث گردشگری شرایط را برای سرمایه گذاری در این بخش فراهم کنند.

وی افزود: یک اتفاق خوب برای امسال چند برابر شدن بودجه شهرداری است و ان شاء الله این اتفاق خوب ادامه دار باشد.

این عضو شورا با بیان اینکه اختلاف نظر در شورا وجود دارد گفت: اختلاف نظر اجتناب ناپذیر است اما جاهای باید با هم کنار بیاییم. ما از انتقادات خوبان خبر خوشحال می شویم و در جهت رفع مشکلات حرکت می کنیم.

 

انتهای پیام/5525


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads