کد خبر: 164669 - تاریخ: پنج‌شنبه، 5 آوریل 2018 - 14:15

خوبان خبر گزارش می دهد

بوی متعفن فاضلاب داد اهالی خیابان فرهنگ خمام را در آورد/ معضلی که سلامت مردم را تهدید می کند

خبرنگار : سارا احمدی

بشترین افرادی که در معرض این بوی مشمئزکننده و نامطبوع قرار می‏‌گیرند، مغازه داران و دانش آموزانی هستند که هر روز می‏‌بایست صبح خود را با بوی فضولات انسانی جنب مسجد جامع خمام آغاز کنند.

به گزارش خوبان؛ بشترین افرادی که در معرض این بوی مشمئزکننده و نامطبوع قرار می‏‌گیرند، مغازه داران و دانش آموزانی هستند که هر روز می‏‌بایست صبح خود را با بوی فضولات انسانی جنب مسجد جامع خمام آغاز کنند و البته گویی باید همچنان این شرایط بد را تحمل کنند.

هرچند این سوال به قوت خود باقی است که مسئولان ، با وجود چنین رخداد نامطبوعی طی این مدت ، چرا اقدامی برای ساماندهی چنین وضعیت ناهنجاری انجام نداده‏‌اند و اگر اقدامی کرده‌‏اند چرا به سرانجام نرسیده است.

مغازداران جنب مسجد جامع خمام،خواستار رفع این مشکل و ساماندهی فاضلاب این منطقه شدند.

خبرنگار خوبان خبر با توجه به تماسی که از طرف اهالی این خیابان با وی برقرار شد در این محله حضور یافت تا درد و دل آنان را با مسئولان در میان بگذارد تا شاید مسئولان شهر  خمام به این طریق صدای آنان را بشنوند.

یکی از مغازه داران در گفت گو با خبرنگار خوبان خبر اظهار داشت : چند مدتی است که صبح هر روز کاری، بوی نامطبوع فاضلاب انسانی را تحمل می‏‌کنیم، اما با وجود انتقاد به این وضعیت، اقدامی برای رفع این معضل انجام نگرفته است.

این شهروند خمامی با اشاره به اینکه مدرسه دخترانه محمود صادقی خمام در این در مسیر قرار دارد، گفت: سلامت دانش آموزان نیز تهدید می کند.

یکی دیگر از شهروندان هم از بوی بد فاضلاب ها گلایه داشت و افزود: آدم تاسف می خورد که چنین مشکلاتی مسولین سادگی از آن می گذرند. مردم چه گناهی دارند؟

محمد شهروند خمامی با ابراز تاسف از آلودگی محیط شهری و بیان اینکه بوی تعفن زباله آسایش را از زندگی ما سلب کرده است افزود: تجمع انواع حشرات، انتقال میکروب‌ها و بوی بد ناشی فضولات انسانی ، سلامت ما را تهدید می‌کند.

وی افزود: از طریق نامه نگاری،جمع آوری استشهاد یه محلی، امضاء گرفتن و حضوری به شهرداری مراجعه کردیم اما هنوز کسی جواب قانع کننده ای به ما نداده است .

 انتهای پیام/41461461


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads