کد خبر: 164483 - تاریخ: دوشنبه، 2 آوریل 2018 - 06:47

گزارش /

مساجد جامع بخش های خمام ، خشکبیجار ، لشت نشا این روز ها حال وهوای معنوی خاصی دارد

در این‌بین مساجد جامع بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشا در حال میزبانی از معتکفان در سه روز ۱۱، ۱۲ و ۱۳ ماه رجب هستند تا بار دیگر نظاره‌گر لحظه‌های ناب خدایی و پیوند دوباره باخدا باشند.

به گزارش خوبان؛  اینجا هرچه هست بندگی است، بندگی به درگاه خالق با گوشه‌نشینی، تضرع و مدد از خداوند برای زندگی سالم و به‌دوراز رنگ و ریا؛ اینجا همه آمده‌اند تا به‌دوراز هیاهوی همیشگی زندگی مادی و دنیوی، به نور خدا متصل شده و آرام‌ترین لحظات معنوی را تجربه کنند.

در این لحظات خدایی و آرامش معنوی، سن و سال معنایی ندارد؛ چراکه همه به‌دوراز تعلقات دنیوی برای رسیدن به آرامش معنوی و ملکوتی به خدا روی آورده‌اند تا سه روز جسم و جان خود را صیقل دهند و آرام‌آرام و پله‌پله به خدا برسند و با حقیقت‌شناسی، خودشناسی و خداشناسی، خودسازی کنند.

سه روز روزه‌داری و شب زنده‌داری در پیشگاه خداوند و انجام عبادات، تا ناخالصی‌ها از دل زدوده شود، سه روز خواندن نماز و مناجات‌کردن با خدایی که مهربانی و بخشش وسعتی بی‌انتها دارد.

در این‌بین مساجد جامع بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشا  در حال میزبانی از معتکفان در سه روز ۱۱، ۱۲ و ۱۳ ماه رجب هستند تا بار دیگر نظاره‌گر لحظه‌های ناب خدایی و پیوند دوباره باخدا باشند.

ایام البیض، فرصت مناسبی برای ارتباط قوی‌تر با معبود و صیقل دادن جسم و روح است و دراین‌بین جوانان، نوجوانان و بزرگ‌سالان از مرد و زن، لحظه‌های ناب ارتباط بیشتر و نزدیک‌تر باخدا را تجربه می‌کنند و دراین‌بین شنیدن حس و حال این روزها از زبان معتکفان حال و هوای بیشتری دارد.

 

انتهای پیام/4499


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads