کد خبر: 164227 - تاریخ: چهارشنبه، 28 مارس 2018 - 12:48

فرماندهي انتظامي استان گيلان:

چشم پليس حتي براي لحظه‌اي بر روي جامعه بسته نخواهد شد/ مسافران نوروزي از آسيب زدن به منابع طبيعي بپرهيزند

سردار اسحاقی با بیان اینکه مواهب طبیعی خاص گیلان، این استان را به مقصدی مطلوب برای مسافران تبدیل کرده است، اظهار داشت: مسافران نوروزی در کنار بهره بردن از این مواهب و طراوت، باید از محیط پیرامون خود مراقب کنند و از آسیب زدن به منابع طبیعی بپرهیزند.

به گزارش خوبان، سردار محمدرضا اسحاقي در سومين قرارگاه نوروزي فرماندهي انتظامي استان گيلان با حضور معاونان، مديران و همچنين مسئولان انتظامي استان با بيان اينكه فراهم آوردن امنيت و آسايش شهروندان و مسافران در ايام تعطيلات دغدغه جدي پليس است، اظهار داشت: چشم پليس حتي براي لحظه‌اي بر روي جامعه بسته نخواهد شد.
اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به ورود بيش از 4 ميليون مسافر نوروزي به استان از شروع تعطيلات، تصريح كرد: درصد زيادي از مهمانان نوروزي گيلان به قوانين ترافيكي و هنجارها و شئونات اخلاقي احترام گذاشته‌اند.

فرمانده انتظامي استان گيلان مهمان‌نوازي مردم استان را مثال‌زدني توصيف كرد و افزود: خوشرويي و پاسخگويي، برازنده پليس اسلامي است.

سردار اسحاقي با بيان اينكه مواهب طبيعي خاص گيلان، اين استان را به مقصدي مطلوب براي مسافران تبديل كرده است، اظهار داشت: مسافران نوروزي در كنار بهره بردن از اين مواهب و طراوت، بايد از محيط پيرامون خود مراقب كنند و از آسيب زدن به منابع طبيعي بپرهيزند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به فعاليت‌هاي صورت گرفته از سوي پليس استان براي ارتقا سطح آگاهي شهروندان و مسافران نوروزي، تصريح كرد: پليس علاوه بر نصب بنرها و توزيع بروشورهاي آموزشي، با ارسال پيامك و همچنين توليد محتواي فرهنگي آموزشي در فضاي مجازي، آگاهي‌هاي لازم را در اختيار شهروندان و مسافران قرار داده است.
وي با اشاره به كشته شدن 21 نفر در سوانح رانندگي استان از زمان شروع طرح نوروزي، خاطرنشان كرد: تمهيدات امنيتي-ترافيكي گسترده اي انديشيده شده است تا اين حوادث در روزهاي پاياني تعطيلات روند كاهشي داشته باشند.

فرمانده انتظامي استان گيلان استفاده از ظرفيت پليس‌هاي افتخاري و گشت هاي محله محور را براي برقراري امنيت مفيد و موثر دانست و اضافه كرد: هم‌افزايي پليس براي نظم بخشيدن به سواحل و تفرجگاه‌ها، آسيب‌هاي اجتماعي را در چنين فضاهايي به حداقل برساند.

سردار اسحاقي با تقدير از همكاري خوب مردم با پليس در استان و همچنين زحمات شبانه روزي كاركنان انتظامي، ابراز اميدواري كرد سال 1397 پر از بركت و موفقيت براي همه آحاد جامعه باشد و پليس نيز همچنان از توفيق خدمت رساني به مردم برخوردار باشند.

 

انتهای پیام/6225


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads