کد خبر: 163533 - تاریخ: یکشنبه، 18 مارس 2018 - 09:07

رئیس آموزش و پرورش خشکبیجار خبرداد:

آمادگی 40 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی

رئیس آموزش و پرورش خشکبیجار با اشاره به آمادگی 40 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی، افزود: این تعداد کلاس درس در قالب 2 مدرسه درنوار ساحلی و 4 مدرسه در شهر تدارک دیده شده است. 

هادی علیجانی رئیس آموزش و پرورش خشکبیجار در گفتگو با خوبان خبر، گفت:در آستانه فرارسیدن نوروز ستاد تسهیلات سفر فرهنگیان با برگزاری جلسات تمهیدات لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی را تدارک دیده است.

وی با اشاره به آمادگی 40 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی، افزود: این تعداد کلاس درس در قالب 2 مدرسه درنوار ساحلی و 4 مدرسه در شهر تدارک دیده شده است. 

رئیس آموزش و پرورش خشکبیجار با بیان اینکه این کلاس درجه ویژه ، الف و ب تدارک دیده شده، گفت: تلویزیون ، یخچال ، فرش ، موکت و وسایل گرمایشی بخشی از امکاناتی است که در ستاد اسکان فرهنگیان برای پذیرایی مناسب از مسافران آماده شده است.

وی افزود: این تعداد کلاس تجهیز و آماده سازی شده اند تا همکاران فرهنگی ایام تعطیلات نوروزی را با آرامش خاطر در این بخش گردشگ رپذیر سپری کنند.

هادی علیجانی همچنین با اشاره به زمان پذیرش از مسافران نوروزی، گفت: آغاز اسکان مسافران نوروزی از ۲۸ اسفندماه جاری تا ۱۲ فروردین سال آتی ادامه دارد.

به گفته وی اسکان و پذیرایی مسافران به دوصورت اینترنتی و حضوری صورت می گیرد.

انتهای پیام/888


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads