کد خبر: 163489 - تاریخ: پنج‌شنبه، 15 مارس 2018 - 14:45

فرمانده انتظامی استان گیلان :

خدمت‌رساني هزار و 370 گشت پليس به شهروندان گيلاني در ايام نوروز/خدمت پليس به شهروندان در هيچ شرايطي متوقف نمي‌شود

فرمانده انتظامي استان گيلان از خدمت‌رساني هزار و 370 گشت پليس به شهروندان گيلاني در ايام نوروز خبر داد.

به گزارش خوبان، سردار محمدرضا اسحاقي امروز در رزمايش نوروزي پليس كه با حضور مسئولان استاني و انتظامي در ستاد فرماندهي انتظامي استان برگزار شد، گفت: همه دستگاه هاي متولي ايمني و سلامت آحاد جامعه در ايام تعطيلات براي آرامش و آسايش مردم و مسافران نوروزي تلاش مي كنند.
اين مقام انتظامي با اعلام اينكه دستگاههاي متولي سلامت و ايمني مردم با پيشگيري از حوادث و ناهنجاري ها با خدمات مضاعف مانع تلخكامي مسافران هستند، افزود: خدمات مضاعف دستگاه هاي متولي سلامت و ايمني مردم موجب كاهش تلفات و تصادفات جاده اي مي شود.
سردار محمدرضا اسحاقي با بيان اينكه جلوگيري از جانباختن هموطنان توفيقي الهي و مضاعف است، بيان داشت: اميدواريم در سال 1397 با جهت گيري مناسب در در بخشهاي مختلف شاهد كاهش حوادث جاده اي و حوادث ناشي از رانندگي باشيم.
فرمانده انتظامي استان گيلان با بيان اينكه با تلاش هاي صورت گرفته شاهد كاهش 7 درصدي تصدفات در سالهاي اخير بوده ايم، اظهار داشت: با مشاركت مردم گيلان كه مردمي قانونمدار و با فرهنگ هستند، حوادث كمتر و رو به صفري در سال جديد خواهيم داشت.
وي با اعلام اينكه همياران پليس كمك كار پليس در كاهش تصادفات و فرهنگ سازي هستند، افزود: عليرغم افزايش خودروها از 7 ميليون به 12 ميليون در سالهاي اخير با حضور و مداخله مردم در فرهنگ سازي شاهد كاهش تصادفات بوده ايم.
سردار اسحاقي با بيان اينكه تلاش در جهت ارتقاء فرهنگ ترافيكي، تلاشي مردم پايه بايد باشد، خاطرنشان كرد: امنيت پايدار امنيتي مردم پايه است.
این مقام انتظامی آگاهسازی، آموزش و پیشگیری از حوادث را وظیفه همه دستگاه‌های متولی امنیت برشمرد و اظهار داشت:‌در فروردین ماه 96 با طرح نوروزی پلیس تعداد کشته‌ها در استان 6 نفر كم‌تر از سال 95 بود.
وي دخالت در حفظ جان مردم را يك توفيق الهي توصيف كرد و بيان داشت: در نوروز سال 97، 7 هزار و 218 نفر از سوي دستگاه‌هاي مختلف مسئوليت خدمت رساني به مردم را بر عهده خواهند داشت.
سردار محمدرضا اسحاقي از فعاليت 1370 گشت پليس براي تامين نظم و امنيت در ايام نوروز خبر داد و افزود: خدمت پليس به شهروندان در هيچ شرايطي متوقف نمي‌شود.
فرمانده انتظامي استان گيلان در پايان با بيان اينكه مردم در كاهش تصادفات و تلفات نقش دارند، اظهار اميداواري كرد كه با رعايت قوانين، مقررات و حق تقدم ها شاهد هيچ حادثه تلخي در سال 1397 نباشيم.

 

انتهای پیام/ 963


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads