کد خبر: 163356 - تاریخ: چهارشنبه، 14 مارس 2018 - 08:00

روز گذشته ؛

یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگیان بخش های خشکبیجار و لشت نشا برگزار شد+ تصاویر

یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگیان بخش های خشکبیجار و لشت نشا روز گذشته در سالن همایش اداره آموزش و پرورش خشکبیجار برگزار شد.

به گزارش خوبان؛ یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگیان بخش های خشکبیجار و لشت نشا روز گذشته در سالن همایش اداره آموزش و پرورش خشکبیجار برگزار شد.

در این مراسم معنوی مه با حضور مسولین بخش های مذکوز همراه بود ، ححت الاسلام علی رنجبر امام حمعه بخش لشت نشا در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: برگزاری یادواره های شهدا نقش موثری در آشنائی جوانان و نوجوانان با ایثارگریهای این انسانهای والا داشته و خود شهدا به عنوان میزبان در چنین آئینهای معنوی حضور دارند.

ححت الاسلام علی رنجبر در ادامه با اشاره به مقام و جایگاه انفاق کنندگان در راه خدا اظهار داشت: شهدای والامقام در راه خداوند از خون پاک خویش گذشتند و جان خود فدا کردند.

وی شهدای دانش آموز را در زمان خود به عنوان افراد بصیر و ولایی نام برد و گفت: شهدا با خدا معامله کرده اند و تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایران حاکم است آسیبی به این کشور نمی رسد.

در این مراسم حداد یکی ازشاعران  فرهنگی خشکبیجار نیز سروده اش را در رابطه با شهیدان قرائت نمودو حاج مهدی ربیعی یکی مداحان منطقه به ذکر مصیبت پرداخت.

 

 

 

 

انتهای پیام/12156


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads