کد خبر: 160062 - تاریخ: شنبه، 3 فوریه 2018 - 12:54

همزمان با سراسر کشور /

نواخته شدن زنگ انقلاب در لشت نشا

در سومین روز از دهه فجر، به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی زنگ انقلاب روز شنبه همزمان با سراسر کشور در مدرسه های بخش لشت نشا طنین انداز شد.

به گزارش خوبان؛در سومین روز از دهه فجر، به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی زنگ انقلاب روز شنبه همزمان با سراسر کشور در مدرسه های بخش لشت نشا طنین انداز شد.

آیین نمادین زنگ گلبانگ انقلاب با حضور حجت الاسلام رنجبر امام جمعه لشت نشا، علیجانی بخشدار لشت نشا،  سرهنگ اکبری جانشین سپاه مقداد رشت، مسئولان محلی در مدرسه شهید  رجایی لشت نشا برگزار شد.

بخشدار الشت نشا در این آیین گفت: جمهوری اسلامی دارای یک امنیت بی بدیل است که باید قدر این نعمت را دانست و قدردانی از آن نیز با حفظ وحدت ممکن می شود.
غلامرضا علیجانی افزود: وحدت در صورتی در جامعه ادامه پیدا می کند که شادابی و نشاط در جامعه رواج داشته باشد و نشاط اجتماعی نیز با تقویت امید در بین مردم محقق می شود.

علیجانی گفت: امروز با وجود برخی مشکلات اقتصادی، رفاه و آسایش مردم با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و آمارها نشان می دهد در حوزه قدرت خرید مردم، یک رشد چشمگیر نسبت به دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی رخ داده است.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/88


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads