کد خبر: 159496 - تاریخ: شنبه، 27 ژانویه 2018 - 20:36

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت خبرداد:

دستگيري يكي از ضاربان نزاع در خمام

فرمانده انتظامي رشت از دستگيري يكي از عوامل درگيري در يكي از واحدهاي صنفي خمام خبر داد.

به گزارش خوبان، سرهنگ رحيم شعباني فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت ، با اعلام اين خبر گفت: در پي انتشار تصاوير مربوط به يك درگيري در روستاي چاپارخانه بخش خمام شهرستان رشت، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.
اين مقام انتظامي با بيان اينك در بررسي اوليه پليس مشخص شد مطالبي تحت عنوان حمله اراذل و اوباش به يك واحد صنفي صحت ندارد، اظهار داشت: اين درگيري در پي مشاجره يك فرد با صاحب يك واحد صنفي سوپرماركت كه پيش از اين نيز سابقه ديگري و مشاجره داشته اند ايجاد شده است.
وي افزود: پس از اين درگيري، برادر فردي كه در سوپرماركت حضور داشته به كمك چاقو اقدام به صدمه زدن به صاحب اين واحد صنفي كرده و در ادامه يكي از بستگان صاحب سوپرماركت نيز كه شاهد ماجرا بوده، با چوب به 2 برادر حمله ور شده و بلافاصله از محل فرار كرده است.
فرمانده انتظامي رشت با اشاره به اينكه يك روز پس از درگيري يكي از دو برادر با استفاده از يك سلاح اقدام به شليك به طرف سوپرماركت و تخريب شيشه آن نموده است، تصريح كرد: پس از تشكيل پرونده قضايي در اين خصوص، ماموران يكي از اين دو برادر را دستگير كرده اند و تلاش براي دستگيري برادر وي نيز ادامه دارد.
سرهنگ شعباني با اشاره به برخورد پليس با عواملي كه احساس امنيت شهروندان را به خطر مي‌اندازند، از مردم خواست اخبار فضاي مجازي را بدون تحقيق و اطلاع دقيق باور نكنند و با مراجعه به منابع موثق از صحت اخبار مطلع شوند.

انتهای پیام/4133


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads