کد خبر: 156869 - تاریخ: سه‌شنبه، 19 دسامبر 2017 - 21:51

اروپا بهترین مقصد گردشگری جهان

قرار گرفتن کشورهایی مانند انگلیس، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، بلژیک و… در اروپا این قاره سبز را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفرهای خارجی در میان ایرانیان تبدیل کرده است. این قاره علاوه بر زیبایی‌های طبیعی که دارد، بسیاری از انقلاب‌های مهم دنیا و رخدادهای تاریخی مهم را نیز میزبانی کرده است.

به گزارش خوبان، قرار گرفتن کشورهایی مانند انگلیس، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، بلژیک و… در اروپا این قاره سبز را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفرهای خارجی در میان ایرانیان تبدیل کرده است. این قاره علاوه بر زیبایی‌های طبیعی که دارد، بسیاری از انقلاب‌های مهم دنیا و رخدادهای تاریخی مهم را نیز میزبانی کرده است.

فرقی نمی‌کند که به سواحل جنوبی اروپا سفر کنید و یا به کشورهای سرد شمال و مرکز اروپا! شرق یا غرب؛ جای جای قاره اروپا مملو از جاذبه‌های توریستی حیرت‌آور است و به همین دلیل است که تقریباً اکثر گردشگران حرفه‌ای، اروپا را بهترین مقصد گردشگری جهانمی‌دانند. 

تور اروپاسال‌هاست با قیمت‌ها و امکانات مختلف در آژانس‌های مسافرتی برنامه‌ریزی‌ می‌شود. این تورها شما را به دنیای پرباری از  تمدن و تجربه و جریان‌های مختلف فکری و علمی که در طول تاریخ براین سرزمین‌ها گذشته است؛ می‌برد.

جدا از تاریخ و فرهنگ، کشورهای اروپایی را می‌توان کشورهایی با امکانات رفاهی و تفریحی  بسیار بالا دانست. این امر طرفداران سفرهای لاکچری را بیش از پیش به این کشورها جذب می‌کند.

از آنجایی که سفرهای اروپایی در ایران نسبت به دیگر سفرهای خارجی گران‌تر است و هرچه فاصله کشور مقصد با ایران بیشتر باشد، به دلیل افزایش قیمت پرواز، قیمت تور هم دستخوش تغییر می‌شود؛ باید در انتخاب مقصد و زمان سفر  به اندازه کافی دقت شود.

تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای سفر به اروپاست. زیرا هم زمان کافی برای سفر کردن وجود دارد و هم هوای کشورهای اروپایی در اوایل فصل بهار در بهترین حالت خود قرار دارد.

تورهای نوروز ۹۷ هم به مانند سایر زمان‌های سال جذابیت‌های ویژه‌ای از قاره سبز را در اختیار گردشگران خواهد گذاشت؛ البته این یکی از خصلت‌های اروپاست که جاذبه‌هایش در تمام فصل‌های سال گردشگران را شگفت‌زده می‌کنند. تور نوروزی اروپا از آن جهت حائزاهمیت است که تجربه‌ای بکر از آغاز بهار طبیعت در این قاره را به گردشگران هدیه می‌کند و به همین‌خاطر است که شلوغی‌ها و جنب و جوش‌های اروپا در اواخر ماه مارس به اوج می‌رسد.

نکته بسیار مهمی که در خصوص تورهای نوروزی اروپا وجود دارد این است که باید برای رزرو آنها از مدتی قبل اقدام کنید تا بتوانید توری مطابق با سفری که در ذهن دارید پیدا کنید همچنین دریافت ویزای کشورهای اروپایی ممکن است بیش از ۲ ماه به طول بینجامدو این نیز یکی از دلایلی است که لزوم اقدام زودتر برای رزرو تور اروپا را گوشزد می‌کند.

آژانس مسافرتی سالیان سفرمی‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب تور اروپا در نوروز 97 باشد همچنین این آژانس می‌تواند شما را در گرفتن ویزای اروپا راهنمایی و کمک کند.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads