کد خبر: 154612 - تاریخ: چهارشنبه، 22 نوامبر 2017 - 08:47

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان گیلان در خمام:

نگاه همه به سرویس حمل ونقل دانش آموزان ، باید نگاه مسئولانه باشد

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان گیلان گفت:امروزه نگاه همه به سرویس حمل ونقل دانش آموزان ، نگاه مسئولانه باشد. حفظ و صیانت و سلامتی دانش آموزان از اوجب واجبات است.

به گزارش خوبان؛ جلسه ستاد سرویس حمل و نقل دانش آموزان خمام با حضور نقی اسدی رئیس اداره انجمن اولیا ء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان و دبیر کمیته ستاد سرویس حمل و نقل دانش آموزان اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان برگزار شد.

نقی اسدی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان گیلان در ابتدای مراسم ضمن بیان حساسیت سرویس دانش آموزان گفت: نگاه ما به سرویس دانش آموزان به مانند یک مدرسه سیار است.

وی ادامه داد: امروزه نگاه همه به سرویس حمل ونقل دانش آموزان ، نگاه مسئولانه باشد. حفظ و صیانت و سلامتی دانش آموزان از اوجب واجبات است.

وی اظهار کرد: نقش رانندگان همچون معلمان کلاس درس است که در طول مدت سرویس دهی بسیاری از مفاهیم آموزشی و پرورشی رابا رفتار خود می توانند به دانش آموزان انتقال دهند. ایشان در ادامه سخنان خود به وسیله نقلیه مطمئن، رعایت ظرفیت سرنشینان خودرو، کارت تردد رانندگان، اشاره نمود.

در ادامه این جلسه محمود کنعانی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه خمام ضمن بیان اینکه مسئولیت اجرای سرویس دانش آموزان تنها با آموزش و پرورش نیست، تصریح کرد: مسئولیت اجرای سرویس دانش آموزان تنها برای آموزش و پرورش نیست بلکه سایر ارگانها از جمله، بخشداری، شهرداری، نیروی انتظامی ، پلیس راهور و… نیز نقش دارند و با همکاری که با آموزش و پرورش خواهند کرد سرویس دانش آموزان به صورت مطلوب انجام خواهد شد.

وی حضور پیمانکاران در منطقه خمام را برای سرویس دهی بسیار مثبت خواند و از پیمانکاران خواست تا بر اساس قانون به فعالیت خود بپردازند تا امانتی که اولیا محترم به آنان می سپارند با سلامت به مقصد برسانند.

انتهای پیام/216356


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads