کد خبر: 154589 - تاریخ: سه‌شنبه، 21 نوامبر 2017 - 14:55

امام جمعه موقت تهران در رشت:

خادمان ملت در نیروی انتظامی باید در مقابل پدیده بدحجاب بایستند/ پلیس اسلامی نباید اهل مسامحه و سیاسی کاری باشد

امام جمعه موقت تهران بی حجابی را یک جرم مشهود معرفی کرد و افزود:‌ خادمان ملت در نیروی انتظامی باید در مقابل این پدیده بایستند.

به گزارش خوبان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در جلسه نهضت تهذیب با حضور فرمانده انتظامی و جمعی از کارکنان انتظامی استان در ستاد انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی، خادمان امنیت در کشور اهل بیت هستند، اظهار داشت: در نظام مقدس پلیس باید در قله معنویت باشد.
این شخصیت برجسته مذهبی با اشاره به نقش تذکر و موعظه در پیشرفت و تعالی روح بشریت، تصریح کرد: حتی پیامبر اسلام به عنوان شخصیت اول جهان، از جبرئیل موعظه طلب می‌کرد.
وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در تراز جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: این نیرو باید در عرصه های معنوی نیز در بالاترین جایگاه ها قرار بگیرد.
آیت الله سیداحمد خاتمی با بیان اینکه تاریخچه نیروی انتظامی به عصر حضرت امیرالمومنین می‌رسد، اظهار داشت: حضرت امام علی(ع) پاک ترین و شجاع ترین نیروها را در شرطه الخمیس به کار گرفت و فرماندهی آن را به اصبغ ابن نباته تیمی سپرد.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به عنوان امین جان، مال و ناموس مردم باید از پاک ترین دستگاه ها باشد، تصریح کرد: ماموران انتظامی باید به خدمت در نیرویی که توسط حضرت علی(ع) بنا شده، افتخار کنند.
وی بی حجابی را یک جرم مشهود معرفی کرد و افزود:‌ خادمان ملت در نیروی انتظامی باید در مقابل این پدیده بایستند.
آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه خانواده مامور نیروی انتظامی باید در تراز نیروی انتظامی باشند، خاطرنشان کرد:‌ احساس مسئولیت نسبت به خانواده، بسیاری از ناهنجاری‌ها را کاهش می دهد.
امام جمعه موقت تهران التزام عملی و اعتقادی به نظام اسلامی را به عنوان یک انتظار ویژه از نیروهای مسلح برشمرد و اظهار داشت: پلیس اسلامی نباید اهل مسامحه و سیاسی کاری باشد.
وی با اشاره به اینکه همه حکومت های بشری با میزانی از تخلف دست و پنجه نرم می کنند، خاطرنشان کرد:‌این توجیه از تخلف و حمایت از آن است که اشتباهی جبران ناپذیر به نظر می‌رسد.
آیت الله احمد خاتمی با تاکید بر اینکه نعمت بهره مندی از یک رهبر فرزانه، شجاع، کشورشناس، مدیر و مدبر یک مزیت بزرگ برای همه مردم ایران است، بیان داشت:‌حتی غربی‌ها حضرت امام خامنه‌ای را به عنوان یکی از دوراندیش‌ترین رهبران تاریخ می‌شناسند.
امام جمعه موقت تهران با تقدیر از جانفشانی فرزندان ملت برای از میان بردن شجره منحوس داعش، تصریح کرد‌: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، باید در شهرهای مرکزی ایران با داعش می‌جنگیدیم.

انتهای پیام/13


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads