کد خبر: 154194 - تاریخ: پنج‌شنبه، 16 نوامبر 2017 - 09:14

روز گذشته ؛

اولین محموله کمک های سپاه مقداد رشت و مردم به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد

سرهنگ یحیی پور گفت:اولین محموله کمک های سپاه مقداد رشت و مردم به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش خوبان: سرهنگ حمید یحیی پور فرمانده سپاه مقداد رشت با اشاره به ارسال کمک‌های مردمی این بخش های خمام ، خشکبیجار  و لشت نشاء به زلزله‌زدگان کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به حادثه تلخ و ناگواری که در استان کرمانشاه اتفاق افتاد همه ما را ناراحت و غمگین کرد.

سرهنگ یحیی پور  گفت: با توجه به دستورات صادرشده به سپاه پاسداران استانی و نواحی سپاه ناحیه مقداد رشت هم بلافاصله جلسه‌ای با همکاران و فرمانده حوزه برگزار کرد تا با فراخوانی عمومی جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم آسیب‌دیده فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه اولین گروه کاروان اعزامی در قالب کمک‌های مردمی به مردم زلزله‌ زده کرمانشاه از سپاه ناحیه مقداد اعزام شد بیان کرد: 1000 باکس آب‌معدنی ، پتو، کنسرو لوبیا، خرمای خشک، تن ماهی ، انواع خوراکی شیرینی و لوازم بهداشتی توسط مردم تحول داده‌شده است که در قالب 1 کامیون راهی  مناطق زلزله ارسال شد.

فرمانده سپاه مقداد رشت در ادامه گفت: محموله های بعدی هم بعداز جمع آوری  نیز در اولین فرصت به مناطق زلزله زده ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/23565


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads