کد خبر: 154129 - تاریخ: چهارشنبه، 15 نوامبر 2017 - 08:16

سراوان نیازمند کارهای اجرایی با سرعت بالا دارد نه حرف

رییس اداره محیط زیست شهرستان رشت گفت: برای حل این مشکل به جای صحبت از سوی شهرداری و اعضای شورای شهر انتظار کارهای اجرایی با سرعت بیشتر داریم.

به گزارش خوبان، علی‌اصغر خودکار با اشاره به رانشی که در جایگاه دفن زباله سراوان بوجود آمد و وضعیت این جایگاه را بحرانی کرد،گفت: این بحران منجر شد تا سلامتی مردم منطقه بیش از گذشته با تهدید مواجه شود.

وی افزود: برای حل این مشکل به جای صحبت از سوی اعضای شورای شهر انتظار کارهای اجرایی با سرعت بیشتر داریم.

خودکار ادامه داد: یکی از وظایف مهم اداره محیط زیست حفاظت از منابع آبی و خاکی استان است و این روزها رانش زباله منجر به افزایش ورود حجم بیشتر شیرابه‌های سراوان به رودخانه‌های پایین دست شده است و وضعیت این رودخانه‌ها نیز با خطر بیشتری مواجه کرده است.

رییس اداره محیط زیست شهرستان رشت خاطرنشان ‌کرد: ساز و کارهای لازم باید برای افزایش و توسعه فرهنگ تفکیک از مبدا توسط شهرداری فراهم شود. هرچند که اقداماتی انجام شده است اما اصلا کافی نیست.

خودکار با اعلام همکاری اداره محیط زیست شهرداری رشت با شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر  رشت خاطر نشان کرد: بهتر است به کارهای اجرایی موثر بپردازیم تا مشکلات این جایگاه دفن زباله به حداقل برسد.

وی تاکید کرد: اجرای قانون در حفاظت از محیط زیست مهمترین وظیفه و دغدغه اداره محیط زیست شهرستانها است و با جدیت اجرای قوانین و الزامات زیست محیطی پیگیری خواهد شد.

علی اصغر خودکار گفت: حجم ورودی زباله‌ به جایگاه دفن زباله سراوان زیاد است و لازم است شهرداری هر چه سریعتر پای کار بیاد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/132


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads