کد خبر: 154127 - تاریخ: چهارشنبه، 15 نوامبر 2017 - 08:05

انتقاد شدیداللحن نماینده مردم رشت از سخنگوی دولت:

حسنی: نوبخت واردت برنج را با اظهارات خود توجیه می‌کند

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه نوبخت واردت برنج را با اظهارات خود توجیه می‌کند، گفت: آمارهای واهی سوی سخنگوی دولت دروغ محض است.

به گزارش خوبان، محمدصادق حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، در واکنش به اظهارات اخیر محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت در رابطه با برنج اظهار کرد: نوبخت شخصیتی گیلانی است و چهار دوره نماینده من در مجلس شورای اسلامی بوده اما در رابطه با برنج آمارهای اشتباه می‌دهد.

وی با اشاره به کسری برنج یک‌میلیون تنی اعلام‌شده از سوی سخنگوی دولت و بابیان اینکه باید دید چه کسی نوبخت را توجیه کرده تا وی این‌گونه توجیه شده و اظهار و نظر می‌کند، افزود: من در کمیسیون کشاورزی و در رسانه ملی به‌عنوان کارشناس و متخصص در حوزه برنج بارها اعلام کرده‌ام که نهایت مصرف سالانه برنج در ایران 3 میلیون تن است و دو میلیون و 400 هزار تن هم تولید برنج داریم و تمام کسری ما نهایتاً به 500 هزار تن می‌رسد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با دروغ محض خواندن اظهارت نوبخت گفت: یکی باید بیاید به ما بگوید که چه کسی این آمار را به نوبخت ارائه کرده، چون ما بالاتر از وزیر کشاورزی کسی را نداریم اما وقتی سخنگوی دولت این اظهارات را بیان می‌کند، ما چه توقعی باید داشته باشیم؟

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اختلاف یک‌میلیون تن با 500 هزار تن را بسیار زیاد توصیف نمود و خاطرنشان کرد: آماری که وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با برنج دارد کسری 500 هزار تنی است اما چرا سخنگوی دولت در اخبار باید اعلام کند ما یک‌میلیون تن کسری برنج داریم.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه نوبخت واردت برنج را با اظهارات خود توجیه می‌کند، گفت: نوبخت به‌عنوان سخنگوی دولت 500 هزار تن در آمار دادن اشتباه می‌کند و در چنین مواقعی من به‌عنوان نماینده مردم رشت از چه کسی باید انتظار داشته باشم؟

حسنی با تاکید بر اینکه فقط آمارهای بی‌خود واردات و رانت شنیده می‌شود، گفت: آمارهای واهی که از سوی سخنگوی دولت داده می‌شود دروغ محض است.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads