کد خبر: 154095 - تاریخ: سه‌شنبه، 14 نوامبر 2017 - 13:06

فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت خبر داد:

اعلام آمادگی سپاه مقداد رشت برای کمک به مناطق زلزله زده / در صورت نیاز گروه‌های جهادی به منطقه اعزام می شود

فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی به محل وقوع حادثه برای امدادرسانی، گفت: در صورت نیاز گروه‌های جهادی بسیج این سپاه نیز به محل حادثه برای امدادرسانی اعزام می‌شوند.

سرهنگ حمید یحیی پور فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه تلخ زمین لرزه غرب کشور اظهار کرد: ناحیه سپاه مقداد  آمادگی کامل دارد تا کمکهای غیر نقدی نوع دوستان را برای مردم و مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال کند.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت گفت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری تمام توان خود را برای کمک رسانی به آسیب دیدگان به کار می گیرد.

وی افزود: مردم مومن و انقلابی  بخش های خمام ، خشکبیجار و لشت نشاء می توانند کمکهای غیر نقدی خود را با توجه به نیاز مردم زلزله زده شامل: آب معدنی، قند، خرما، مواد غذایی و … را جهت ارسال به هموطنان زلزله زده استان کرمانشاه به حوزه ها و پایگاه‌ های مقاومت بسیج محلات تحویل دهند تا هرچه سریع تر به یاری مردم غیور غرب کشور بشتابیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی به محل وقوع حادثه برای امدادرسانی، گفت: در صورت نیاز گروه‌های جهادی بسیج این سپاه نیز به محل حادثه برای امدادرسانی اعزام می‌شوند.

به گزارش خوبان، ‌زلزله‌ای به‌بزرگی ۷٫۳ ریشتر شامگاه یکشنبه استان کرمانشاه و بخشهایی از غرب ایران و شمال عراق را لرزاند؛ شدت این زمین‌لرزه به‌حدی بود که در اغلب استان‌های کشور احساس شد. این زمین‌لرزه در ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه و در طول جغرافیایی ۴۵٫۹، عرض جغرافیایی ۳۴٫۸۴ و در عمق ۱۱کیلومتری زمین روی داده است. همچنین در ادامه، زمین‌لرزه‌هایی به‌بزرگی ۴٫۶ و ۴ ریشتر این منطقه را لرزاند و پس‌لرزه‌های این زمین‌لرزه ادامه دارد.

انتهای پیام/36977

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads