کد خبر: 154006 - تاریخ: دوشنبه، 13 نوامبر 2017 - 09:04

در قالب ۲۵ اثر نقاشی:

نمایشگاه شوق و شهود یک نقاش در گالری کوچه باغ خمام دایر شد+ تصاویر

ملیحه رستمی هنرمندی است که شوق و شهود خود از اشعار ناب و عمیق شاعران بزرگ ایران زمین چون حافظ ، خیام، مولانا، وحشی بافقی و عبید زاکانی را بر بوم نقاشی به تصویر کشیده است.

به گزارش خوبان، ملیجه رستمی هنرمندی است که شوق و شهود خود از اشعار ناب و عمیق شاعران بزرگ ایران زمین چون حافظ ، خیام، مولانا، وحشی بافقی و عبید زاکانی را بر بوم نقاشی به تصویر کشیده  و در گالری کوچه باغ روستای گورابجیر صحرا خمام در معرض دید هنردوستان قرار داده است.

آثار این هنرمند تاکنون در نمایشگاه های متعدد داخلی و خارجی، انفرادی و گروهی از جمله نمایشگاه انفرادی نقاشی، با عنوان ‘حلقه و حلول’ و برگرفته از اشعار مولانا (1393)، گالری آرته، تهران، ایران؛ نمایشگاه انفرادی نقاشی، با عنوان ‘یکی داره میبینه’ و برگرفته از اشعار حافظ (1394)، گالری شلمان، تهران، ایران؛ نمایشگاه انفرادی نقاشی، با عنوان ‘مختصات زن بودن’ (1395)، گالری نگر، تهران، ایران؛ نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی (1378) مرکزی، ایران؛ نمایشگاه گروهی نقاشی، با عنوان “بر بالهای اثیری” برگرفته از اشعار خیام (1396)، گالری شمیده، تهران، ایران؛ نمایشگاه گروهی نقاشی (1396)، مجموعه هنری و موزه خلیج فارس کیش، ایران؛ نمایشگاه گروهی نقاشی (1396)، استانبول، ترکیه؛ نمایشگاه گروهی نقاشی (1396)، باکو، آذربایجان؛ فستیوال گروهی هنرهای تجسمی (1396)، رم، ایتالیا؛ به تماشا گذاشته شده است.

نمایشگاه آثار ملیحه رستمی برگرفته از اندیشه های شاعران بزرگ با عنوان ” شــوق وشهـــود ” از جمعه 19 تا 25 آبان ماه ساعت 16 تا 20 در نگارخانه کوچه باغ روستای گورابجیر صحرا خمام دیدار علاقمندان به هنر نقاشی و شعر پارسی است .

انتهای پیام/3698


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads