کد خبر: 153844 - تاریخ: شنبه، 11 نوامبر 2017 - 10:08

یادواره شهدای روستای خشک اسطلخ زیباکنار برگزار شد

یادواره شهدای روستای خشک اسطلخ دهستان زیبا کنار در مسجد امام سجاد (ع) این روستا با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خوبان: یادواره شهدای روستای خشک اسطلخ دهستان زیبا کنار در مسجد امام سجاد (ع) این روستا با حضور مسئولان محلی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین صداقت در این مراسم گفت: با تاکید بر اینکه این انقلاب به برکت خون پاک شهدا و رشادت های ملت رشید ایران و بر پایه دین و فرهنگ و بر مبنای ارزش ها بنا شده است، خاطر نشان کرد: ما وظیفه داریم از این انقلاب به خوبی حراست و پاسداری کنیم.

وی با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم نقش بسیار مهمی در پیروزی کشورمان در دوران جنگ تحمیلی و سایر موفقیت های کشور در دوران پس از جنگ داشت افزود: دشمنان تحمل مشاهده پیشرفت انقلاب اسلامی را از نظر علمی و معنوی ندارد و از راه های مختلف می کوشند تا یاد شهدا از جامعه اسلامی زدوده شود اما مردم ما با بصیرت و آگاهی خود این نقشه ها را باطل می کنند.

وی ابراز داشت: این همان چراغها و مشعلهای هدایت حماسه امام حسین است که هر چشمی تاب توان دیدن این نورها را نداشته و ندارند و این فقط در بصیرت بینای شهدای گرانقدر در دفاع مقدس و مدافعین حرم اهل بیت متجلی می باشد.

روستای خشک اسطلخ زیباکنار در طول هشت سال دفاع مقدس 4 شهید به نام های شهید حمید شریف، عبدالمناف محمدی،  گلعلی آلوسی بخش ، ابراهیم نافمی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/133


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads