کد خبر: 153505 - تاریخ: دوشنبه، 6 نوامبر 2017 - 22:13

گزارش /

نصب بنرهای تبریک به شهردار جدید معضل جدید شهروندان خمامی

سارا احمدی

اما این روز ها چیزی که چشم شهروندان خمامی را آزار میدهد نصب بی رو یه بنرهای تبریک در سطح شهر است به گونه ای که تقریباً میتوان گفت کمتر نقطه‌ای از شهر خمام از این بنرها در امان است.

به گزارش خوبان؛ بیش از یک هفته از معارفه شهردار خمام می‌گذرد موسی فکور که اصالتا لاهیجانی است همینک بر کرسی شهرداری خمام‌تکیه زده و به طور رسمی کار خود را آغاز نمود.

اما این روز ها چیزی که چشم شهروندان خمامی را آزار میدهد نصب بی رو یه بنرهای تبریک در سطح شهر است به گونه ای که تقریباً میتوان گفت کمتر نقطه‌ای از شهر خمام از این بنرها در امان است.
بنرهایی با موضوعاتی تکراری و مشابه که تقریبا با فاصله زمانی چند روزه آپدیت می شوند.

جناب آقای فلانی، انتصاب بجا و شایسته شما را تبریک می گوییم.از طرف جمعی از دوستان و …..

این در حالی است که شهر ۲۰۸۹۷ نفری خمام با مشکلات عدیده ای از قبیل آسفالت نامناسب ، وضعیت نابسامان زباله های شهری ، کمبود یا بهتر بگوییم نبود برنامه های مدون و مشخص فرهنگی هنری ، فقدان بهداشت محیط ، نابسامانی بافت شهری یا ساخت و سازهای مدیریت نشده و ضعف خدمات شهری از جمله سرویس های بهداشتی رنج می برد.

در کنار همه این مشکلات این روزها آلودگی بصری ناشی از تبلیغات و بهتر بگوییم تبریک های بنری روح و روان شهروندان خمامی را آزار داده و موجب دل زدگی آنان از محیط زندگی شان شده است.

در پایان می توان گفت انتصابات در هر زمان و مکانی و در هر شهر و دیاری رخ می دهد و اجتناب ناپذیر است اما آیا بهتر نیست با حذف هزینه های این چنینی روش های کم هزینه تری را برای تبریک انتخاب کنیم؟؟؟

قضاوت با شما …

نصب بنرهای تبریک علاوه بر از بین بردن زیبایی سیمای شهر ممکن است سبب ایجاد مزاحمت برای اصناف و همشهریان شود پس بهتر است مسئولین با فرهنگ سازی در این راستا مشکلات ناشی از این عمل را به همگان گوشزد کنند تا دیگر شاهد قد علم کردن بنرهای تبریک در سطح شهر نباشیم.

به گزارش خوبان؛ تصاویر زیر گوشی ای از بنر ها نصب شده در سطح شهر می باشد.

انتهای پیام/69459


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads