کد خبر: 153465 - تاریخ: دوشنبه، 6 نوامبر 2017 - 08:57

باحضور مسئولان استانی:

المپیاد درون مدرسه ای در خشکبیجار افتتاح شد

المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در خشکبیجار طی آیینی باحضور مسئولان استانی و محلی در سالن ورزشی مدارس ابن سینا و شهید عزیزی این منطقه بصورت نمادین افتتاح شد. 

به گزارش خوبان؛ المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در خشکبیجار طی آیینی باحضور مسئولان استانی و محلی در سالن ورزشی مدارس ابن سینا و شهید عزیزی این منطقه بصورت نمادین افتتاح شد.

در این افتتاحیه معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان در این آیین گفت: هزینه برای ورزش سرمایه گزاری است و  هدف از المپیاد ورزشی درون مدرسه ای ایجاد شور و نشاط و تحرک بدنی و جلوگیری از فقر حرکتی در دانش آموزان می باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان افزود:در اجرای المپیاد تمامی سازمان ها و ارگان ها می بایست به آموزش و پرورش کمک نمایند.
رئیس اداره آموزش و پرورش خشکبیجار گفت: پرداختن به امر ورزش باعث نشاط و شادابی می شود که در این ارتباط آموزش و پرورش با برگزاری طرح ها و برنامه های مختلف در مدارس نقش موثری داشته است.
علیجانی شعار المپیاد (تحصیل ، تهذیب ، ورزش) را نگاه ویژه مقام معظم رهبری به ورزش مدارس بیان نمود و ازدانش آموزان خواست ورزش را در کنار تحصیل انجام دهند.
در این آیین لقمه سالم ، تغذیه سالم در کنار برنامه های ورزشی
مختلف شامل رژه ، سرود المپیاد، قرائت سوگند نامه  و حرکات نمادین رشته هایی نظیر طناب زنی، فوتبال ،حلقه هولا هوپ، ، تکواندو و بسکتبال  توسط دانش آموزان این آموزشگاه ها اجرا شد.

انتهای پیام/3998


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads