کد خبر: 153381 - تاریخ: شنبه، 4 نوامبر 2017 - 23:26

با صدور پیامی

بخشدار خمام از حضور مردم در راهپیمایی۱۳ آبان قدردانی کرد

علیرضا مسچیان بخشدار خمام با صدور پیامی از حضور پرشور مردم خمام در راهپیمایی یوم الله 13 آبان قدردانی کرد.

به گزارش خوبان: علیرضا مسچیان بخشدار خمام با صدور پیامی اظهار کرد: حضور گسترده، مردم در راهپیمایی بزرگ ضداستکباری سی و هشتمین حماسه 13 آبان تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی، که انزجار و نفرت خود را از سیاست‌های سلطه‌گرایانه آمریکا اعلام کردند، ستودنی است.

در ادامه پیام علیرضا مسچیان آمد است: همانطور مقام معظم رهبری که فرموده اند، 13 آبان روز تجلي آزادگي، شجاعت و غيرت انقلاب ملت ايران است به اهمیت و جایگاه روز 13 آبان و نقش آن در انقلاب اسلامی پرداختند.

در این بیانیه افزوده شده است: حضور عاشقانه مردم هوشیار و همیشه در صحنه بخش خمام در راهپیمایی سیزدهم آبان به عنوان یکی از مهمترین نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی همگام با ملت انقلابی واستکبار ستیز ایران اسلامی نشان درک زمان ،اقتدار، بصیرت و شجاعت این عزیزان است.

در پایان این بیانیه آمده است: دشمنان ایران و ایادی داخلی آن‌ها بدانند، مردم ما در تمامی امور و در همه جا و در همه مواقع نسبت به تمامی مسایل بیدار، آگاه و هوشیارند و ارزش‌های انقلاب که همان ارزش‌های الهی است را برای همیشه زنده نگه می‌دارند و تا سرحد جانفشانی از آن صیانت و نگهداری می‌کنند.

انتهای پیام/369


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads