کد خبر: 153253 - تاریخ: جمعه، 3 نوامبر 2017 - 23:58

امام جمعه خشکبیجار:

مهمترین وظیفه ی اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شناخت دشمن است

حجت الاسلام زمانی گفت: مهمترین وظیفه ی اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ، شناخت دشمن است که در این برهه از زمان ، دشمن درجه یک ما آمریکا است .

به گزارش  خوبان، مسئول و جمعی از اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خشکبیجار بمناسبت سالروز تشکیل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ، با حجت الاسلام زمانی امام جمعه خشکبیجار دیدار کردند .

این دیدار که پیش از نماز جمعه در دفتر امام جمعه با تلاوت کلام الله مجید آغاز شده بود ، دانش‌آموز حسین فرخنده (از دبیرستان پریده) به نمایندگی از اعضای انجمن‌های اسلامی ، در قالب بیانیه ای انتظارات و درخواست اعضای این تشکل انقلابی را از امام جمعه خشکبیجار بیان کرد .

در این دیدار صمیمانه ، محمد رمضان پور نمایندهٔ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان رشت در خشکبیجار ، ضمن ارائه گزارش روند فعالیت های انجمن های اسلامی در بخش ، به درخواست های مطرح شده توسط نماینده دانش آموزان اشاره کرد و گفت : پاسخ به این سوال که جایگاه تشکل های دانش‌آموزی بعنوان نمایندگان سلائق گوناگون دانش‌آموزان در روند اتخاذ تصمیمات کلان حوزه فرهنگی و تربیتی ، در بخش خشکبیجار کجاست ؟
وی یکی از راه های بهره گیری از نظرات تشکل های امین دانش‌آموزی ، ایجاد ستاد نمازجمعه جوانان دانست و این امر را از حجت‌الاسلام زمانی خواستار شد .

در پایان این دیدار حجت‌الاسلام امیدزمانی امام جمعه خشکبیجار ، ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور جمعی از دانش‌آموزان انجمن اسلامی ، کار اتحادیه را کمک به فعالیت های تربیتی و پرورشی دانش آموزان در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود : مهمترین وظیفه ی اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ، شناخت دشمن است که در این برهه از زمان ، دشمن درجه یک ما آمریکا است .

امام جمعه خشکبیجار بااشاره به درخواست تشکیل ستاد نمازجمعه جوانان تشریح کرد:بنده با تشکیل ستاد نمازجمعه جوانان کاملا موافق هستم و یکی از راه های بهره‌مند شدن از نظرات قشر جوان و نوجوان بخش میدانم .

در پایان این دیدار ، حجت الاسلام زمانی اتحادیه را از نهاد های گمنام شهر دانست که فعالیت های انقلابی انجام می‌دهد و گفت:شما عزیزان انجمن اسلامی با قدرت به کارخود ادامه دهید و بدانید که خداوند پشتوانه شما جوانان است .

گفتنی است  محمد رمضان پور ، نماینده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان ، سخنران پیش خطبه های نماز جمعه خشکبیجار بود.

 

انتهای پیام/369


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads