کد خبر: 152279 - تاریخ: دوشنبه، 23 اکتبر 2017 - 10:44

گشایش نمایشگاه عکس “در امتداد نگاه” در رشت + تصاویر‌

نمایشگاه عکس “در امتداد نگاه” با نگاهی متفاوت به حواشی زندگی در نگارخانه مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت برپا شد.

به گزارش خوبان، نمایشگاه عکس در “امتداد نگاه” با محوریت آثار شاگردان استاد “کریم ملک مدنی” و با نگاهی متفاوت به حواشی زندگی در نگارخانه مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت برپا شد.

در این نمایشگاه 48 اثر متفاوت از 48 هنرجو به نمایش گذاشته شده است که با وجود کادرهای خیره‌کننده و نگاه‌هایی متفاوت به حواشی زندگی، احساسی ویژه را در مخاطب زنده می‌کند.

آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه در قالب مستندگرایانه و ایده ‌پردازانه به نمایش درآمده‌اند و هدف از به نمایش در آمدنشان نیز پاسداشت و تقدیر از استاد کریم ملک مدنی است که جامعه عکاسی گیلان و حتی کشور وام‌دار هنر ایشان است.

از نکات قابل توجه آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه، عناوینی است که هنرمندان برای آثار خود انتخاب کرده‌اند و به جرأت می‌توان گفت در آثاری مانند اثر “طغیانگر” اگر نامی بر آن نهاده نمی‌شد، تاثیر عکس در مخاطب بسیار کاهش پیدا می‌کرد.

در هم آمیختن تصاویر سیاه و سفید با تصاویر رنگی و به نمایش درآمدن آنان در کنار یکدیگر احساسی عجیب در مخاطبان نمایشگاه ایجاد می‌کند که تلفیقی از شادی و اندوه است.

درد و دل‌های هنرمندان حاضر در این نمایشگاه نیز شنیدنی بود؛ از اهمیت ندادن مسئولان فرهنگی استان گیلان به هنرمندان و نداشتن جایگاهی در خور شأنشان تا نبود مجوزهای لازم برای تصویربرداری و بعضاً برخوردهای نامناسب با آن‌ها.

به گزارش تسنیم، نمایشگاه عکس “در امتداد نگاه” تا تاریخ 4 آبان ماه از ساعت 9 صبح الی 12 و 16 الی 19 در محل مجتمع فرهنگی خاتم الانبیاء (ص) در رشت آماده بازدید عموم علاقه‌مندان است.

استاد کریم ملک مدنی از اساتید به‌نام عکاسی کشور است که تاکنون حائز 50 عنوان برگزیده در مسابقات جهانی عکس شده و عهده‌دار داوری مسابقات بزرگ عکاسی کشور نظیر مسابقه “فیروزه” تبریز است.

انتهای پیام/258

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads