کد خبر: 151729 - تاریخ: دوشنبه، 16 اکتبر 2017 - 09:20

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی:

ملت ایران در برابر زیاده خواهی ها، استوار ایستاده است

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران اسلامی در برابر توطئه های زیاده خواهان و مستکبران جهان، استوار ایستاده و سخنان بی پایه و اساس، خللی در وحدت و همدلی ملت ما ایجاد نخواهد کرد.

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : اظهارت نسنجیده رئیس جمهوری آمریکا علیه ملت ایران، نشانگر قدرت روز افزون ایران اسلامی است و عظمت ملت آزاده ما، استکبار جهانی را مستاصل کرده است.
وی دولت آمریکا را حامی اصلی تروریسم خواند و اضافه کرد: ایران در مرزهای کشورهای اسلامی به مقابله با تروریست های داعش و گروه های ضاله برخاسته و این نشانگر توانمندی و عزت جوانان این سرزمین است.
وی واکنش صریح رئیس جمهوری ایران در برابر اظهارت نسنجیده رئیس جمهوری آمریکا را قابل تقدیر خواند و اظهار کرد: خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران، فرهنگ بسیج و انقلاب را در جهان نهادینه کرده و نمونه آن همگامی مردم سوریه و عراق با ارتش و دولت در مقابل گروه تروریستی و تکفیری داعش است.
داداشی دشمنی دولت آمریکا با سپاه پاسداران را ناشی از ترس آنها از اقتدار روز افزون سپاه عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اعتقادات مذهبی و ایمانی ملت ایران ریشه دارد.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با قدرت و نگاه به داخل و با اعتماد به توانمندی های جوانان خود، در مسیر روشن بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حرکت می کند.
با وجود این که آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکنون بارها پایبندی ایران به برجام را اعلام کرده است، رئیس جمهوری آمریکا جمعه شب، ادعای واهی خود مبنی بر پایبند نبودن ایران به برجام را تکرار کرد و با اعتراض شدید بسیاری از کشورها، نهادها و مقامات بین المللی و محافل سیاسی جهان مواجه شد.

انتهای پیام/587


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads