کد خبر: 151721 - تاریخ: دوشنبه، 16 اکتبر 2017 - 09:10

جانشین سپاه مقداد رشت در جلسه کمیته اجرایی قرارگاه راهیان نور دانش آموزی مطرح کرد:

راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی در راستای مقابله تهاجمات نرم دشمنان است

وی افزود: راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی در راستای مقابله تهاجمات نرم دشمنان است و سفر به سرزمین مجاهدت های خاموش، سفر برای رسیدن به ارزش های حقیقی انسانیت است.

به گزارش خوبان؛ جلسه قرارگاه راهیان نور دانش آموزی  سپاه مقداد رشت مناطق خشکبیجار، لشت نشا و خمام با حضور بخشداران ، روسات ادارات آموزش و پرورش بخش های مذکور و سرهنگ اکبری جانشین سپاه مقداد رشت جهت برنامه اعزام کاروان  راهیان نور دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش خشکبیجار برگزار شد.

سرهنگ خوارزم  اکبری جانشین سپاه مقداد رشت در این جلسه ضمن تشکر از تعامل دستگاه های مرتبط گفت:راهیان نور یکی از بزرگترین حرکت های فرهنگی بزرگ در کشور است که الحمدالله سال به سال شاهد رشد بهتر و کیفیت بالاتر اردوهای راهیان نور هستیم.

جانشین سپاه مقداد رشت گفت: از زمانی که رهبری فرمان آتش به اختیار را در مسئله فرهنگی صادر فرمودند وظیفه و مسئولیت ما سنگین تر می شود.

وی افزود: راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی در راستای مقابله تهاجمات نرم دشمنان است و سفر به سرزمین مجاهدت های خاموش، سفر برای رسیدن به ارزش های حقیقی انسانیت است.

سرهنگ خوارزم  اکبری تصریح کرد: امروزه با تهدیدات بسیار گسترده فرهنگی دشمن روبرو هستیم و در این راستا راهیان نور یکی از بهترین فرصت ها برای مقابله با این تهدید هاست.

در این جلسه بر اساس دستورالعمل اجرایی این اردو نسبت به تبیین وظایف جهت برنامه ریزی های لازم در جهت بهتر برگزار نمودن آن، صورت پذیرفت که حاضرین در جلسه نظرات خود را در چارچوب اهداف و برنامه های فرهنگی و تربیتی بیان نمودند.

انتهای پیام698


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads