کد خبر: 151689 - تاریخ: یکشنبه، 15 اکتبر 2017 - 17:11

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت خبرداد:

آتش سوزی در بازارچه تختی رشت یک مصدوم برجای گذاشت

وی با بیان اینکه در این حادثه یک تن از کسبه دچار سوختگی از ناحیه صورت شد، افزود: فرد مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

به گزارش خوبان؛ معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: آتش سوزی بازارچه خود اشتغالی در ساعت ۱۴:۳۴ ظهر امروز ۲۳ مهر ۹۶ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعا ۹ دستگاه خودروی اطفایی بهمراه ۳۱ آتش نشان به محل حادثه واقع در خیابات تختی اعزام شدند.

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی با بیان اینکه به محض رسیدن، شعله‌های سرکش آتش از داخل و سقف چند غرفه خود اشتغالی مشاهده می‌شد، ادامه داد: آتش نشانان با توجه به پیوستگی سقف‌ها بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و نسبت به اطفای کامل آتش و پیشگیری از گسترش آن اقدام کردند.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک تن از کسبه دچار سوختگی از ناحیه صورت شد، افزود: فرد مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

مومنی علت حادثه را توسط کارشناسان در دست بررسی خواند و گفت: کانون آتش کارگاه مبل سازی بود که دو غرفه فروش لباس و تابلو سازی نیز در این حادثه دچار آسیب و سوختگی شدند.

معاون آتش نشانی تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به وجود سیلندر‌های گاز در یکی از غرفه‌ها؛ آتش نشانان در یک اقدام سریع آتش را در کمترین زمان ممکن خاموش و از حوادث بعدی پیشگیری کردند.

 

انتهای پیام/ف


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads