کد خبر: 151407 - تاریخ: پنج‌شنبه، 12 اکتبر 2017 - 14:00

با کسب 3 رای موافق و 2 رای مخالف :

صندلی شهرداری خمام به موسی فکور رسید

پس از کش‌ و قوس‌های فراوان افرادهای مختلفی برای تصدی این شهر و  از پرجمعیت شهرهای شهرستان رشت شده بودند و به ارائه برنامه‌های خود پرداختند، بالاخره موسی فکور با کسب 3 رای موافق و 2 رای مخالف برای کلیدداری ساختمان شهرداری خمام ، برگزیده شد.

به گزارش خوبان ؛ مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر خمام  یکم شهریور در سالن اجتماعات بخشداری خمام برگزار شد ولی پس از گذشت کمتر یک ماه از آغاز به کار شورا، همچنان گمانه‌زنی‌ها برای سکان‌داری شهرداری خمام ادامه داشت و اعضای شورا به جمع‌بندی مناسب در این مورد نرسیدند.

انتخاب شهردار اولین آزمون اعضای راه‌یافته به پنجمین دوره شورای اسلامی شهر خمام بود تا فرد موردنظر کلیه اعضا را انتخاب کنند.

برخی از اعضای شورای اسلامی شهر خمام معتقد بودند که شهردار باید بومی باشد و با توجه به وضعیت موجود و زیرساخت‌های شهر، باید فرد موردنظر برای سکان‌داری ساختمان شهرداری انتخاب شود که دارای تخصص در فضای مدیریت شهری باشد.

پس از کش‌ و قوس‌های فراوان افرادهای مختلفی برای تصدی این شهر و  از پرجمعیت شهرهای شهرستان رشت شده بودند و به ارائه برنامه‌های خود پرداختند، بالاخره موسی فکور با کسب 3 رای موافق و 2 رای مخالف برای کلیدداری ساختمان شهرداری خمام ، برگزیده شد.

فکور متولد روستای پاشاکی شهرستان سیاهکل  است که کارشناسی حقوق و کارشناس مدیریت دولتی و دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق را در کارنامه تحصیلی خود دارد.

بخشداری سنگر، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری مرکز گیلان، رئیس اداره‌های سیاسی، روابط عمومی و اجتماعی فرمانداری رشت، رئیس امور فرهنگی نهضت سوادآموزی گیلان ، سرپرست شهرداری انزلی از جمله سوابق فکور است که از مداحان اهل بیت نیز محسوب می شود.

سیدمجتبی حسینی‌نسب، اسماعیل احمدنیا و مهدی عاشوری سه عضو شورا بودند که به فکور رای دادند.

گفتنی است فکور درجلسه پیشین شورا نیز با ۳ رای موافق به عنوان شهردار خمام انتخاب شده بود اما باتوجه به اینکه صورتجلسه انتخاب شهردار به امضای اعضای شورا نرسیده بود مصوبه مورد تائید قرار نگرفت.

انتهای پیام/25699


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads