کد خبر: 150934 - تاریخ: پنج‌شنبه، 5 اکتبر 2017 - 08:36

ادامه امدادرسانی هلال احمر گیلان در پی بارش شدید باران

مدیرعامل هلال احمر گیلان از ادامه امدادرسانی های این جمعیت در پی بارش شدید باران در برخی شهرستان های استان خبر داد.

به گزارش خوبان، مهدی ولی پور شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: امدادگران هلال احمر گیلان در پی بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در شهرهای بندرانزلی، آستارا ، لنگرود ، رودسر و لاهیجان ، برای امدادرسانی اقدام کردند.
وی با بیان این که 40 تخته پتو بین حادثه دیدگان ناشی از باران شدید در شهر شلمان از توابع شهرستان لنگرود توزیع شد، افزود: در منطقه گواسرا رودسر و آستارا نیز تعدادی از منازل دچار آب گرفتگی شدند که ضمن تخلیه آب منازل، به ساکنان نیز خدمات امدادی ارائه شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان بیان داشت: نایلون ، برنج، ست ظروف و کنسرو جات نیز بین آسیب دیده گان مناطق آب گرفته توزیع شده است.
وی با اشاره به آماده باش کامل نیروهای امدادی هلال احمر در سراسر استان خاطر نشان کرد: 16 تیم واکنش سریع ، 15 خودروی کمکدار ، هفت دستگاه موتور پمپ ، 2 فروند قایق در امداد رسانی های ساعت های اخیر به کار گرفته شده است.
ولی پور با بیان این که تیم های واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان گیلان در شهرهای آب گرفته حضور دارند، خاطر نشان کرد: مردم در صورت نیاز به خدمات امدادی این جمعیت، با سامانه 112 تماس بگیرند.
امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان صبح امروز (چهارشنبه) نیز در پی آبگرفتگی تعدادی از منازل در شهرهای آستارا و بندرانزلی، برای امدادرسانی اقدام کردند.

انتهای پیام/5


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads