کد خبر: 150827 - تاریخ: سه‌شنبه، 3 اکتبر 2017 - 12:09

مدیر روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خبر داد :

جسد یکی از خدمه شناور غرق شده در ساحل امین آیاد خشکبیجار پیدا شد+ تصاویر

مدیر روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از پیدا شدن جسد یکی از دو خدمه هندی تبار شناور خدمات صیادی غرق شده در حوالی ساحل امین آبادخبر داد.

به گزارش خوبان؛ امیر ایزدی مدیر روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در جمع خبرنگاران گفت: تیم جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه در صبح روز جمعه گذشته و با وجود شرایط بسیار بد جوی و مواج بودن دریا ، عملیات جستجو و نجات را آغاز کردند.
وی با یادآوری اینکه این شناور چهار خدمه ایرانی و هندی داشت، افزود: دقایقی قبل جسد یکی از دو خدمه هندی تبار شناور خدمات صیادی ، چهار روز پس از وقوع حادثه ، در محدوده ساحل زیباکنار پیدا شد.
ایزدی با اشاره به انجام یک هزار و 77 نفر ساعت بر اساس محاسبات دریایی، عملیات امداد و نجات توسط تیم جست و جوی نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان یادآور شد: تلاش ها برای یافتن جسد سه تن دیگر از قربانیان این حادثه ادامه دارد و علاوه بر گشت دریایی، از گشت های هوایی هلال احمر و نیروی دریایی نیز برای یافتن اجساد خدمه این شناور استفاده می شود.

گفتنی است یک شناور خدماتی صیادی فعال در مجموعه پرورش ماهی در قفس در محدوده حاجی بکنده با چهار خدمه که دو نفر آنها هندی و دو نفر دیگر بومی بودند، جمعه گذشته (هفتم مهرماه) در امواج خروشان خزر غرق شد.

عکس ارسالی / آرش اسماعیل زاده

انتهای پیام/555


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads