کد خبر: 148769 - تاریخ: سه‌شنبه، 12 سپتامبر 2017 - 15:26

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت خبر داد:

راز جسد نيم سوخته در خمام كشف شد / اختلافات خانوادگی علت حادثه بود

فرمانده انتظامي شهرستان رشت گفت: راز جسد نيم سوخته خانمي كه هفته پيش در بخش خمام شهرستان رشت كشف شده بود، فاش شد.

به گزارش خوبان، سرهنگ رحيم شعباني فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت در تشريح جزئيات اين خبر گفت: فردي صبح امروز با مراجعه به كلانتري 13 رشت اعلام مي نمايد كه مدت يك هفته است دخترش به علت اختلاف خانوداگي با شوهرش، منزل را به جاي نامعلومي ترك كرده، كه ماموران انتظامي موضوع را در دستوركار خود قرار دادند.
اين مقام انتظامي افزود: با توجه به اينكه در هفته گذشته جسد نيم سوخته زني مجهول الهويه در يكي از روستاهاي بخش خمام شهرستان رشت كشف شده بود، ماموران انتظامي تصاوير جسد نيم سوخته را به خانوده شاكي نشان داده كه مورد شناسايي آنان قرار گرفت.
سرهنگ شعباني با اشاره به اينكه پس از شناسايي جسد و اظهارت پدر مقتول كه مدعي بود دخترش با شوهرش اختلاف داشته، ماموران انتظامي به داماد خانواده مشكوك شدند، بيان داشت: ماموران انتظامي پس از هماهنگي با مقام قضايي شوهر مقتول را در يك عمليات پليسي دستگير و مورد بازجويي قرار دادند.
فرمانده انتظامي شهرستان رشت در خاتمه خاطر نشان كرد: متهم 41 ساله پس از دستگيري در بازجويي هاي خود اظهارات ضد و نقيض داشته كه در نهايت با توجه به دلايل،مدارك و مستندات به قتل همسر خود اعتراف كرد.
انتهای پیام/55


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads