کد خبر: 148307 - تاریخ: پنج‌شنبه، 7 سپتامبر 2017 - 09:04

امام جمعه خمام در نشست بزرگذاشت هفته دفاع مقدس:

فلسفه دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ بزرگ عاشورایی حضرت امام حسین (ع) است

امام جمعه خمام : امسال روز اول هفته دفع مقدس مصادف شده است با روز اول محرم و این خود فرصت بسیارمغتنمی است تا برای نسل جوان تبیین نماییم که فلسفه دفاع مقدس برگرفته ازفرهنگ بزرگ عاشورایی حضرت امام حسین (ع) می باشد.

به گزارش خوبان؛ علیرضا مسچیان بخشدار خمام در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های هفته دفاع مقدس در خمام  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دوران جنگ تحمیلی اظهار داشت: پاسداشت خون شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جان فشانی های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: هفته دفاع مقدس در سال جاری با دهه اول محرم و عزاداری حسینی همزمان است که می طلبد برنامه ریزی دقیقی برای مدیریت این برنامه ها صورت پذیرد و با رویکردی محرمی و امر به معروفی به طور مطلوب و پرمحتوا برگزار شود.

بخشدار خمام گفت: از خودگذشتگی رزمندگان دلاور در دوران دفاع مقدس تمام قدرت های دنیا را که با هم متحد و علیه کشور ایران شده بودند را به زانو در آورد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام گفت:فرهنگ دفاع مقدس را برگرفته ازفرهنگ عاشورایی حضرت ابا عبدا…. الحسین دانست وگفت:با راه اندازی جنگ تحمیلی توسط دشمنان علیه ایران اسلامی جبهه ای سرشار از معنویت وشهامت وشجاعت توسط فرزندان این مرزوبوم برعلیه دشمنان تادندان مسلح شکل گرفت که امروز افتخاری بزرگ برای ملت ایران به ارمغان آورده است.

وی افزود: امسال روز اول هفته دفع مقدس مصادف شده است با روز اول محرم و این خود فرصت بسیارمغتنمی است تا برای نسل جوان تبیین نماییم که فلسفه دفاع مقدس برگرفته ازفرهنگ بزرگ عاشورایی حضرت امام حسین (ع) می باشد.

انتهای پیام/26645


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads