کد خبر: 148061 - تاریخ: دوشنبه، 4 سپتامبر 2017 - 09:31

خوبان خبر گزارش می دهد ؛

پروژه ای در بخش خشکبیجار که ۶ سال است خاک می خورد

خبرنگار سارا احمدی

پروژه هایی که مردم مدت هاست چشم انتظار بهره برداری از آن هستند اما بارها وعده تکمیل آن داده می شود و عملی نمی شود.

به گزارش خوبان: یکی از مهمترین دلایل پیشرفت کُند پروژه ها، کمبود اعتبار است، پروژه هایی که سالهاست در انتظار افتتاح مانده اند و سال به سال بر عمرشان افزوده می شود و گاهی فرسوده می شوند و به بهره برداری هم نمی رسند.

هر ساله در بسیاری از مناسبت ها کلنگ زنی هایی صورت می گیرد و در همان زمان وعده افتتاح توسط مسئولین داده می شود اما گاهی با گذشت یک دهه مشاهده می شود که هنوز این پروژه به ایستگاه افتتاح نرسیده است.

در طول سال با اعتبارات قطره چکانی و اندک می بینیم که پروژه ها یا تعطیل می شوند و یا با درصد ناچیزی پیش می روند و گاهی با گذری در شهر ، کلکسیونی از پروژه های نیمه تمام مشاهده می شود.

پروژه هایی که مردم مدت هاست چشم انتظار بهره برداری از آن هستند اما بارها وعده تکمیل آن داده می شود و عملی نمی شود.

یکی از پروژه هایی که در استان گیلان و در بخش خشکبیجار خاک می خورد پروژه مجتمع تجاری شهرداری خشکبیجار با 144 باب مغازه می باشد که در دهه فجر سال 1390 با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 860 میلیون تومان توسط مسولین وقت کلنگ خورد.اما پس از گذشت 6 سال از آعاز عملیات ساخت این مجتمع هنوز از پیشرفت و اتمام کار خبری نیست..‌
در حالی که امسال به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده تکمیل و آغاز به کار این مجتمع تجاری می تواند منجر به افزایش اشتغال و رونق اقتصادی منطقه شود.

 

انتهای پیام/2364


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads