کد خبر: 147278 - تاریخ: شنبه، 26 آگوست 2017 - 09:40

علیرضا مسچیان در جلسه اداری این بخش مطرح کرد:

هفته دولت 32 پروژه با اعتبار 6 میلیارد و 200 میلیون تومان در خمام افتتاح می شود

بخشدار خمام گفت: 32 پروژه با مبلغ بر ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان روز دوشنبه هفته جاری با حضور مسئولین استانی را در این هفته کلنگ زنی و افتتاح خواهد کرد.

به گزارش خوبان؛ جلسه شورای اداری بخش خمام به ریاست علیرضا مسچیان بخشدار خمام ، در سالن کنفراس بخشداری خمام برگزار شد.

علیرضا مسچیان بخشدار خمام ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر گفت: این دو شهید بزرگوار که مردمی زیستند و مردمی شهید شدند و به این منظور این ایام به نام هفته دولت نامگذاری شده چرا که دولت خدمت گذار مردم است و این فرصت را مغتنم شماریم و خدمات و عملکرد دولت را به حضور مردم برسانیم.

بخشدار خمام  با بیان اینکه وظیفه همه ما در همه نهادها و ادارات تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی است، افزود: مسئله اقتصاد مقاومتی مسئله ای ملی و کشوری است که باید به اتکا به تولیدات داخلی و استفاده از دانش های بنیادی به سمت خودکفایی پیش برویم.

نماینده عالی دولت در بخش اشتغال را از مهمترین مباحث روز جامعه عنوان کرد و بیان داشت: اشتغال یکی از مباحث مهم و مورد تاکید مسئولین می باشد، برای اجرایی شدن آن به صورت جهادی اقدام کنند.

علیرضا مسچیان به پروژه های قابل افتتاح  هفته دولت در بخش اشاره کرد و افزود:32 پروژه با مبلغ بر ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان روز دوشنبه هفته جاری با حضور مسئولین استانی را در این هفته کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام55


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads