کد خبر: 145471 - تاریخ: جمعه، 4 آگوست 2017 - 01:50

در هفته دوم لیگ برتر:

سپیدرود رشت یک – سیاه جامگان مشهد دو: فرصت های از دست رفته!

دو تیم سپیدرود رشت و سیاه‌جامگان مشهد از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه عضدی رشت از ساعت 21 به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با برتری 2 بر 1 تیم سیاه‌جامگان به پایان رسید.

به گزارش خوبان، امشب دو تیم سپیدرود رشت و سیاه‌جامگان مشهد از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه عضدی رشت از ساعت 21 به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با برتری 2 بر 1 تیم سیاه‌جامگان به پایان رسید.

ترکیب تیم سپیدرود رشت: 

سیدمحمد حسینی، سیدهادی موسوی، میثم فردوسی، میرهادی میرجوان، محمد نزهتی، سید محسن حسینی، محمد میری، مهرداد جماعتی، غلامرضا رضایی(از دقیقه 64 حسین ابراهیمی)، میلاد قربانزاده(از دقیقه 48 حسین کعبی) و میعاد یزدانی.

سرمربیگری تیم سپیدرود رشت را علی نظرمحمدی بر عهده داشت.

ترکیب تیم سیاه‌جامگان مشهد:

محمد ناصری، رضا شیرینی، محسن آقایی، کیوان امرایی(از دقیقه 66 گوران یرکویچ)، مصطفی احمدی، کریم احمدی، روح الله سیف اللهی مقدم، غلامحسین بادمکی، یوری جولاک(از دقیقه 71 وحید عسگری)، پیام ملکیان و احسان پیرهادی(از دقیقه 57 امیر محمددپناهی).

سرمربیگری این تیم را اکبر میثاقیان بر عهده داشت.

شرح بازی :

هواداران سپیدرود سالیان سال منتظر لحظه‌ای بودند تا این تیم را در بالاترین سطح فوتبال ایران در شهر رشت حمایت کنند و با سوت آغاز دیدار این تیم مقابل سیاه‌جامگان لحظه تاریخی مدنظر هواداران این تیم فرا میرسد. لحظه‌ای که یکی از محبوب‌ترین تیم‌های شمالی فوتبال ایران در ورزشگاه خانگی و در لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

سپیدرود هفته گذشته در نخستین دیدار خود در لیگ برتر در حالی که شروعی امیدوار کننده داشت و مقابل نفت تهران با یک گل پیش افتاد اما در نهایت به دلیل اشتباهات خط دفاعی با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا با خاطره‌ای تلخ لیگ برتر را آغاز کند. حالا که سپیدرود به لیگ برتر ایران راه یافته است باید از دیدارهای خانگی خود نهایت استقاده را برده و با کسب امتیازات مناسب به دنبال مستکم کردن جایگاه خود باشد.

 

گل ها:

دقیقه ۱۴: حرکت در عرض حسین بادامکی و پاس عمقی او برای کیوان امرایی با ضربه دقیق او همراه شد تا سیاه جامگان از میزبان خود جلو بیفتد.

دقیقه ۸۰: شوت از راه دور پیام ملکیان به زیبایی وارد دروازه سپیدرود رشد

دقیقه ۸۲: پنالتی اعلام شده روی نزهتی را سهیل حق شناس به گل تبدیل کرد.

حواشی:

۱) با توجه به تاکید های بسیار برای عدم حضور هواداران سپیدرود در استادیوم تاثیر این موضوع در نخستین بازی کاملا مشهود است و بر خلاف همیشه استادیوم پر نشده است

انتهای پیام/852


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads