کد خبر: 145452 - تاریخ: پنج‌شنبه، 3 آگوست 2017 - 19:56

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری رشت:

شهرستان رشت با توجه به قابليت هاي تاريخي و فرهنگي و گردشكري بی نظیری دارا می باشد سالانه مقصد بسياري از گردشگران از سراسر كشور است

رییس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشت گفت:شهرستان رشت با توجه به قابليت هاي تاريخي و فرهنگي و گردشكري بی نظیری دارا می باشد سالانه مقصد بسياري از گردشگران از سراسر كشور است.

به گزارش خوبان: حسین میرایی رییس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشت ضمن عرض تبريك به مناسبت ولادت امام رضا (ع) در گفتگو با خبرنگا ما گفت: با توجه به گسترش شهرنشيني و آفزايش دغدغه هاي زندگي شهري امروزه اوقات فراغت به عنوان يكي از محورهاي مهم زندگي بشر مطرح مي باشد.

وی گفت: شهرستان رشت هم با توجه به قابليتهاي تاريخي و فرهنگي و گردشكري بی نظیری دارا می باشد سالانه مقصد بسياري از گردشگران از سراسر كشور مي باشد.

رییس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشت با اشاره به اینکه تعطيلات چند روزه پيش رو خيل عظيمي از گردشگران در شهرستان رشت پيش بيني ميكنيم افزود : در همین در جهت راستا كيفي سازي سطح ارائه خدمات به گردشگران و مسافران، نظارت و بازرسی از کلیه تاسیسات گردشكري،اعم از هتلها ،رستورانها ،سفره خانه ها،مجتمع های گردشگری ،مهمانپذیر ها و خانه مسافرها صورت می گیرد.

میرزایی با بیان اینکه ستاد کشیک بر تاسیسات گردشگری نظارت کامل دارد ابزار داشت: مسافران می‌توانند شکایات و انتقادات خود را با شماره تلفن‌های ۳۳۶۱۸۴۶۵ و ۳۳۲۲۴۳۱۱ مطرح کنند.

انتهای پیام/55


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads