کد خبر: 143839 - تاریخ: یکشنبه، 16 جولای 2017 - 08:55

شهدای لیموچاه لشت نشا قهرمان مسابقات والیبال دهستان نوشر خشکبیجار شد

دومین دوره مسابقات والیبال به میزبانی دهستان نوشر خشکبیجار با معرفی تیم های برتر خاتمه یافت.

به گزارش خوبان: دومین دوره مسابقات والیبال به میزبانی دهستان نوشر خشکبیجار با معرفی تیم های برتر خاتمه یافت.

در این بازیها تیم های بیمه البرز نوشر، دهیاری شیشه گوراب، شهید احمدی نوشر پایین محله، هیئت والیبال نوده، آموزش والیبال خشکبیجار، کهکشانیهای رشت، شهدای شیرایه، مرحوم فریدون حقگو رودپشت, سرخشکی و شهدای لیموچاه با هم به رقابت پرداختند. که در نهایت دو تیم شهدای لیموچاه لشت نشا و مرحوم فریدون حقگو رودپشت با برتری برابر رقبای خود موفق شدند به دبدار نهایی این مسابقات راه یابند .

در بازی نهایی و فینال این مسابقات نیز ، تیم والیبال شهدای لیموچاه  لشت نشا موفق شد در یک دیدار نزدیک و طولانی ، با نتیجه سه بر دو برابر تیم والیبال فریدون حقگو رودپشت  به برتری دست یابد و عنوان قهرمانی این دوره از رقابتها را به خود اختصاص دهد .

اما در رده بندی این دوره از بازیها نیز تیم شهدای شیشه گوراب توانست با نتیجه دو بر صفر تیم آموزش والیبال را شکست دهد و مقام سوم را نصیب خود کند.

در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از پیکارها ، به تیمهای برتر مسابقات والیبال دهستان نوشر خشکبیجار ، لوح و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر تیمهای برتر نیز جوایزی اهداء شد .

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads