کد خبر: 142617 - تاریخ: شنبه، 1 جولای 2017 - 09:11

به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت:

دیدار صمیمی مسئولین خشکبیجار با رئیس حوزه قضایی این بخش

حجت الاسلام زمانی امام جمعه خشکبیجار و محمدنژاد بخشدار خشکبیجار به همراه تنی چند از مسئولین بخش به مناسبت هفته قوه قضائیه به دیدار مسئولین دستگاه قضائی این بخش رفتند.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام زمانی امام جمعه خشکبیجار و محمدنژاد بخشدار خشکبیجار به همراه تنی چند از مسئولین بخش به مناسبت هفته قوه قضائیه به دیدار مسئولین دستگاه قضائی این بخش رفتند.
محمد نژاد بخشدار خشکبیجار  در این دیدار که در فضایی صمیمی صورت پذیرفت، ضمن عرض تبریک به علی اصغر محمودیان رئیس حوزه قضایی خشکبیجار بیان داشت: امروز به مناسبت گرامیداشت شهدای هفت تیر وظیفه خود داشتیم که علاوه بر احترام به مقام شامخ این شهدا و  قضات شایسته و تمامی پرسنل تحت الامر، بابت خدماتی که ارائه می دهند تشکر و قدردانی نمائیم.
وی ادامه داد: قطعاً برقراری نظم و امنیت و پایداری این امنیت با همدلی و همراهی این عزیزان امکان پذیر نخواهد بود. جای بسی تقدیر است در هر زمان که لازم دانسته اند با همدلی و همکاری در ثبات امنیت ، اجتماعی گام برداشته اند.
گفتنی است هر ساله، هفته اول تیرماه به واسطه تکریم مقام شامخ شهید آیت ا… دکتر بهشتی به عنوان اولین مسئول دستگاه قضائی جمهوری اسلامی ایران به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری می شود.

 

 

انتهای پیام/587


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads