کد خبر: 141667 - تاریخ: شنبه، 17 ژوئن 2017 - 15:47

با حضور وزیر اطلاعات:

گزارش تصویری تشییع پیکر شهید حسن عشوری مدافع امنیت در رشت

پیکر مطهرمدافع امنیت، سرباز گمنام امام زمان (عج) بسیجی شهید حسن عشوری صبح امروز بر دستان مردان و زنان گیلانی در رشت تشییع شد.

به گزارش خوبان، پیکر مطهرمدافع امنیت، سرباز گمنام امام زمان (عج) بسیجی شهید حسن عشوری صبح امروز بر دستان مردان و زنان گیلانی در رشت تشییع شد.

سید محمود علوی وزیر اطلاعات با حضور در سپاه ناحیه مرکزی رشت مبداء حرکت شهدای گیلان در مراسم تشییع نخستین شهید وزارت اطلاعات در مبارزه با جنایتکاران تکفیری حضور یافت و همراه با سایر اقشار مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان گیلان در مراسم بدرقه شکوهمند پیکر مطهر شهید امنیت در رشت شرکت کرد.

مردم استان گیلان امروز بار دیگر نشان دادند در هر رنگ و لباسی با تأسی از رهبر و مقتدایشان امام خامنه‌ای در صف مبارزه با دشمنان اسلام و ایران و ولایت حضور دارند و به رسم تجدید پیمان با آرمان‌هایی که بارها و بارها آن را امضاء کرده‌اند شهیدی دیگر را از معراج 8000 شهید گلگون کفن دفاع مقدس و مدافع حرم برای پرواز به آسمان بدرقه کردند.

همچنین شب گذشته مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید عزیز با حضور چند هزار نفری مردم استان گیلان در گلزار شهدای رشت برگزار شد. در این مراسم که اقشار مختلف مردم در آن حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان سخنرانی و ذکر مصیبت کرد.

گفتنیست در این مراسم علاوه بر حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان گیلان، حجت‌الاسلام پروایی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از همکاران شهید در اداره کل اطلاعات استان گیلان حضور داشتند.

حجت الاسلام سید محمود علوی در جریان تشییع پیکر شهید حسن عشوری از سربازان گیلانی گمنام امام زمان (عج) در رشت، در جمع خبرنگاران بیان کرد: تاکنون وزارت اطلاعات بیش از 200 شهید، تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی ادامه داد: در طول چهار سال خدمت بنده در وزارت اطلاعات، شهید عشوری، اولین شهید داخل کشور است و شهیدان انصاری و پورکریمی، دو شهید مدافع حرم ما بودند.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: شهید عشوری، بعد از ضربه زدن به بیش از 120 تیم تروریستی، در مصاف با تروریست ها تقدیم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شد.

حجت الاسلام علوی با یادآوری این فرموده امام راحل که دعا کردند خدایا درب شهادت را به روی ملت ما نبند، گفت: وقتی خون شهید و شهادت در رگ های جامعه اسلامی به جریان می افتد؛ حیات، پویایی، عزت، شکوه و سربلندی به جامعه ما هدیه می کند.

وی خاطرنشان کرد: ما شهدایمان را از دست نداده ایم، بلکه شهیدان ما ماندگار شدند و ماییم که باید راه این شهدای عزیز را ادامه دهیم.

وی به خانواده شهید عشوری تبریک و تسلیت گفت و افزود: تبریک می گویم در این شرایط فرزندی غیور از دیار میرزا کوچک خان را تقدیم این انقلاب کرده اند.

پیکر مطهر شهید حسن عشوری از سربازان گیلانی گمنام امام زمان (عج) که در عملیات اخیر وزارت اطلاعات علیه یک گروه تروریستی در چابهار شهید شده، صبح امروز (شنبه) از محل سپاه مرکزی رشت به سمت میدان فرهنگ تشییع شد.

همچنین مراسم خاکسپاری پیکر مطهر این شهید والامقام عصر امروز در زادگاهش شهرستان رودسر برگزار می شود.

http://uupload.ir/files/668d_23.jpg

http://uupload.ir/files/dden_24.jpg

http://uupload.ir/files/v60n_25.jpg

http://uupload.ir/files/61f7_26.jpg

http://uupload.ir/files/nqf2_27.jpg

http://uupload.ir/files/4dqc_28.jpg

http://uupload.ir/files/4bnu_29.jpg

http://uupload.ir/files/2fz_01.jpg

http://uupload.ir/files/rjmz_02.jpg

http://uupload.ir/files/9ilg_03.jpg

http://uupload.ir/files/3p9j_04.jpg

http://uupload.ir/files/9tqv_05.jpg

http://uupload.ir/files/0bxf_06.jpg

http://uupload.ir/files/oj0y_07.jpg

http://uupload.ir/files/33ds_08.jpg

http://uupload.ir/files/zyo0_09.jpg

http://uupload.ir/files/b6fu_10.jpg

http://uupload.ir/files/6v2j_11.jpg

http://uupload.ir/files/ei5b_12.jpg

http://uupload.ir/files/ra2m_13.jpg

http://uupload.ir/files/kcvj_14.jpg

http://uupload.ir/files/gq67_15.jpg

http://uupload.ir/files/hi8j_16.jpg

http://uupload.ir/files/s9nq_17.jpg

http://uupload.ir/files/bwyc_18.jpg

http://uupload.ir/files/f1hw_19.jpg

http://uupload.ir/files/mzje_20.jpg

http://uupload.ir/files/enjj_21.jpg

http://uupload.ir/files/02a0_22.jpg


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads