کد خبر: 140610 - تاریخ: شنبه، 3 ژوئن 2017 - 08:55

امام جمعه خمام:

همه موظف هستیم آرمان امام خمینی (ره) را حفظ کنیم

حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام گفت: همه موظف هستیم آرمان امام خمینی (ره) را حفظ کنیم.

به گزارش خوبان حجت الاسلام و المسلمین عاشوری امام جمعه خمام ضمن تسلیت فرارسیدن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و سالگرد قیام خونین یوم الله 15 خرداد در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: امام خمینی (ره) به معنای حقیقی عالم بود و در زمینه های علم فقه، اصول، فلسفه، عرفان، تفسیر و اخلاق تخصص داشتند.

امام جمعه خمام گفت: همه موظف هستیم که آرمان هایی که آن حضرت پایه گذاری کرده است حفظ کنیم و برای همیشه تاریخ گسترش دهیم و مدافع باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عاشوری به ابعاد وجودی شخصیتی امام خمینی(ره) اشاره کرد و اظهار کرد: امام خمینی (ره) شخصیتی بود که توانست دین و اعتماد قیامت را به عرصه جامعه برگرداند و بعنوان فرهنگ حاکم بر جامع قالب کند.

وی افزود: این چیزیست که دنیا کفر نمی پسندد و الان به دنبال این است تا در نظام جمهوری اسلامی ایران انحراف ایجاد کند و این وظایف ما را سخت تر می کند.

حجت الاسلام عاشوری افزود: این چیزیست که دنیا کفر نمی پسندد و الان به دنبال این است تا در نظام جمهوری اسلامی ایران انحراف ایجاد کند و این وظایف ما را سخت تر می کند.

امام جمعه خمام ادامه داد :با این روند که از حیث درس و مبانی شهادت،مقاومت، ایستادگی ارزش های دفاع مقدس کتب درسی ما پیش می رود ، نسل های بعد معلوم نیست نامی از امام ، شهادت ، احکام دین در جامعه آشنا شوند.

وی با بیان اینکه الان گرچه ظاهر جنگ نظامی نیست اما همه ملت ها در اتحاد برعلیه ایران هستند، خاطر نشان کرد: انها درگیری فرهنگی را با ما شروع کرده اند و در این جنگ نرم وظیف مسلمین و انقلابیون سنگین تر است .

وی با اشاره به اینکه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بهانیه است که به طور جدی بپردازیم به ارزش هایی که امام به ارمغان اورده و گفت:حضرت امام خمینی (ره) شخصیت نائب امام زمان را برعهده داشت و لذا احکام الهی را احیا کرده است.

انتهای پیام/65469

 

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads