کد خبر: 140521 - تاریخ: جمعه، 2 ژوئن 2017 - 09:00

بخشدار خشکبیجار:

زنده نگه داشتن یاد و نام امام خمینی(ره) از اهمیت بالایی برخوردار است

رحیمعلی محمدنژاد بخشدار خشکبیجار گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام امام خمینی(ره) از اهمیت بالایی برخوردار است،

به گزارش خوبان:جلسه برنامه ریزی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)در سالن محل کار بخشدار خشکبیجار برگزار شد.

در این جلسه رحیمعلی محمدنژاد بخشدار خشکبیجار در سخنانی ضمن خیر مقدم به حاضرین و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: جنبه های مختلف زندگی امام خمینی، شامل رفتار، اندیشه و مبارزات وی همواره الگوی مناسبی برای ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه تلخ ترین روز زندگی دهه چهلی ها 14 خرداد یعنی روز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است،گفت: امام خمینی(ره)  تنها کسی است که جهان را تحت تاثیر خود  قرار داده و حتی مسیر تاریخ را هم دگرگون کرد.

بخشدار خشکبیجار تصریح کرد : امروز بهترین وظیفه ما انتقال سالم مکتب امام به نسل آینده است. همچنین از جمله کارهای نیکی که می توانیم انجام دهیم و انقلاب را بیمه کنیم انتقال اندیشه امام به نسل آینده ای است که حضور امام را درک نکردند.

نماینده عالی دولت در خشکبیجار با اشاره به نقش رهبر کبیر انقلاب در هویت بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی گفت: نقش امام خمینی(ره) در هویت بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بی نظیر است.

رحیمعلی محمدنژاد با تأکید بر بزرگداشت هر چه با شکوه و معنوی سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: ترویج اندیشه‌های رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی و انتقال آرمان‌های آن حضرت یک ضرورت و نیاز جهانی است و زنده نگه داشتن یاد و نام امام خمینی(ره) از اهمیت بالایی برخوردار است،

 

 

انتهای پیام/165


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads