کد خبر: 139399 - تاریخ: دوشنبه، 15 می 2017 - 14:13

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان:

 تجاوز به حريم پياده روها و خيابان ها بي توجهي به حقوق شهروندي است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: تجاوز به حريم پياده روها و خيابان ها بي توجهي به حقوق شهروندي است.

به گزارش خوبان، سرهنگ “محمدرضا محمدی” رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با اعلام این خبر گفت:‌ هرگونه توقف و راهبندان در پياده روها و خيابان هاي جلو و اطراف ستادهاي انتخاباتي كه موجب كندي تردد ترافيك گردد بي توجهي به حقوق شهروندي محسوب مي شود.
این مقام انتظامی افزود:‌ : ستادهاي انتخاباتي به هیچ وجه حق مسدود نمودن پياده روها و مسير عبور عابران پياده و خيابان ها را ندارند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با تاکید بر اینکه تجمع افراد در خیابان ها به جهت حضور یا سخنرانی کاندیداها غیرقانونی است، خاطرنشان کرد:‌ چسباندن عكس كانديدا ها و پوسترهاي تبليغاتي روي شيشه ها و بدنه خودرو نيز تخلف رانندگی محسوب شده و جریمه قانونی دویست هزار ریال را به همراه خواهد داشت.
سرهنگ محمدی با تصریح بر اینکه فعالیت های انتخاباتی نباید حقوق شهروندان را تضییع کند، از کاندیداها خواست از به راه انداختن هرگونه كاروان هاي خودرويي در خيابان ها خودداري نموده و در اين راستا با پليس راهور همكاري لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/7416526

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads