کد خبر: 139393 - تاریخ: دوشنبه، 15 می 2017 - 12:55

قالیباف در رشت:

مردم کشور فقیرانه زندگی می‌کنند/ اگر حرف دیوار کشیدن در خیابان را جلوی مرغ پخته بگذارند به آن می‌خندد

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز چالش اصلی ناکارآمدی و ضعف مدیریت در کشور است که ما را به این روز رسانده و رکود و گرانی تمام حوزه‌های کشور را دچار مشکل اساسی کرده است.

به گزارش خوبان، محمدباقر قالیباف پیش از ظهر امروز در جمع مردم گیلان در سالن تختی ورزشگاه شهید عضدی این شهر با سلام و درود به مردم غیور این استان اظهار کرد: مردم گیلان در دوران مختلف تاریخ درخشیدند و توانستند برای ایران مجاهدت کنند و نهضت بزرگ جنگل در مقابل استعمار و استکبار را مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مردم گیلان در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و امروز برای دفاع از مظلومان شهدای حرم افتخار‌آفرین بودند، افزود: ایران در حوزه منابع انسانی مایه افتخار و در حوزه منابع انسانی و استعداد و هوشی بی‌نظیر است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در حوزه منابع مادی ارقام نشان می‌دهد پنج درصد منابع جهان را در کشور داریم، گفت: ایران رتبه نخست گاز و نفت دنیا دارد و در حوزه پیشرفت علمی در بسیاری از زمینه‌ها که می‌تواند تحول ایجاد کند در لبه دانش جهانی هستیم.

وی آثار وجود پیشرفت‌های مادی و علمی ایران را در زندگی مردم کشور قابل لمس ندانست و تصریح کرد: مردم فقیرانه در کشور زندگی می‌کنند و هر روز درآمد مردم کاهش می‌یابد و رکود و گرانی تمام حوزه‌های کشور را دچار مشکل اساسی کرده و امروز چالش اصلی ما ناکارآمدی و ضعف مدیریت در کشور است که ما را به این روز رسانده است.

قالیباف اضافه کرد: در شرایط بحران اقتصادی در تمام کشورها به کمک مردم می‌آیند اما دولت امروز نتوانسته مشکلات جامعه را برطرف کند حتی چشم‌اندازی برای برطرف کردن مشکل مشاهده نمی‌شود اما به دلیل اینکه حرفی ندارند می‌گویند مربوط به دولت گذشته است.

وی با اشاره به اینکه دولتمردان برای تحول اقتصادی ۱۰۰ روزه وعده دروغ دادند، خاطرنشان کرد: می‌گویند اجازه نمی‌دهند کار کنیم در حالی که تجار صفتی و اشرافی‌گری در مجموعه دولت مانع کار شماست.

نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بیان کرد: زمانی که کارنامه غیر قابل دفاع دارند مردم را می‌ترسانند که اگر دولت تغییر کند در خیابان‌ها دیوار می‌کشند و اگر این حرف را جلوی مرغ پخته بگذارید به آن می‌خندد.

وی با بیان اینکه دولت کنونی با رأی عاریه‌ای روی کار آمده است، یادآور شد: اکنون دوباره در تلاش است رأی عاریه جمع کند زیرا کارنامه قابل قبولی ندارد، دولتی که بناست مشکلات اقتصادی را برطرف کند باید از درون بجوشد، حرف این دولت این است نداریم، نمی‌توانیم و نمی‌شود.

قالیباف خاطرنشان کرد: برای برطرف مشکلات با تکیه به نیروهای جوان «می‌توانیم»،  زیرا منابع آن را داریم و جوانان از عهده آن بر می‌آیند و در چهار سال آینده می‌توانیم با تمام ظرفیت پنج میلیون شغل را برای جوانان ایجاد کنیم.

وی با تصریح بر اینکه باید منابع اقتصادی و بانکی را از دست چهار درصدی‌ها خارج کنیم تا یک وزیر نتواند از کارت بازرگانی یک کارگر ساده استفاده کند، گفت: قاچاق کالا کمر تولید را شکسته است و کارگران را بیکار کرده و با حذف چهار درصدی‌ها باید کشور را نجات دهیم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید گیلان زرخیز را از رکود و بیکاری نجات دهیم، متذکر شد: آرزوی موفقیت برای تمام مردم را دارم و ورود تیم سپیدرود رشت به لیگ برتر را تبریک می‌گویم و امیدوارم شادی ماندگار ما برطرف کردن مشکل بیکاری جوانان ما باشد.

 انتهای پیام/2300/ب/40

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads