کد خبر: 139082 - تاریخ: چهارشنبه، 10 می 2017 - 21:14

رئیسی در جمع پرشور مردم اسلامشهر:

700هزار میلیارد نقدینگی کشور کجا رفته است؟/ دولت نسبت به خانواده فقیر با سفره خالی مسئولیت دارد/ همه مردم شهروندان درجه یک هستند

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه 700هزار میلیارد نقدینگی کشور کجا رفته است؟ گفت: آیا درست است که این نقدینگی را به چند نفر بدهند که آن را در بانک دیگری بگذارند و سود بگیرند ولی کارگاه‌های ما تعطیل شود؟

به گزارش خوبان،

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر امروز در جمع پرشور مردم اسلامشهر سخنرانی کرد.

*در این برنامه همزمان با ورود رئیسی جمعیت با شعار «جواب ما به سازش، آخر اردیبهشت» و « رئیسی رئیسی 29 ام رئیسی» از حضور وی در این شهرستان استقبال کردند.

رئیسی طی سخنانی اظهار داشت: ابراز محبت به این حقیر به اعتبار خودم نیست بلکه هویت من را با انقلاب اسلامی و خدمتگزاری مردم و خادمی امام رضا همراه می دانند. به برکت خون شهیدان و صبر و تحمل مادران و همسران و حضور با بصیرت مردم در همه صحنه ها امروز دارای عزت و اقتدار هستیم.

وی افزود: همه معتقدند وجود امنیت و انسجام اجتماعی و ناامیدی دشمنان به برکت حضور مردم است. آنچه سایه جنگ را از سر کشور دور کرده حضور با بصیرت و غیرت مردم است. ما حضور مردم را از مولفه های قدرت می دانیم و برای درون و برون کشور مهم است. مردم ما خداباورند و این را از امام و رهبری یاد گرفتند. باید مردم را باور داشت اگر کسی مردم را باور داشته باشد کلید حل مشکلات در دست انهاست.

*قفل مشکل کسب و کار بدست بیگانگان گشوده نخواهد شد

رئیسی ادامه داد: قفل مشکل کسب و کار بدست بیگانگان گشوده نخواهد شد و کلید این قفل در دست مردم است.

وی گفت:امام جوانان را باور داشت و هر جا به انها مسئولیت سپردیم موفق بودیم. اگر در حوزه علم و فناوری و هوافضا موفق بودیم به دست همین جوانان غیرتمند و خلاق بود.

رئیسی اعلام کرد:امروز مشکلات ما در کشور نباید به عنوان دغدغه جدی خانواده ها مطرح باشد. کشوری که منابع مادی و ثروت فراوان دارد نباید جوان تحصیلکرده بیکار داشته باشد. این در شان مردم کشور نیست.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به این‌که امروز جوان تحصیلکرده توانمند اماده ورود به عرصه کار نباید دغدغه شغل داشته باشد گفت:خانم و آقایی که فرش زیر پا را برای مسکن مهر فروخته و بخش زیادی از ان پیش رفته بود امروز شاهد است که هر سال شش درصد پیشرفت دارد.

وی گفت:مگر دولت وظیفه تامین مسکن بهداشت را طبق قانون اساسی بر عهده ندارد. در دوران جنگ مردم با نداری ساختند و فهیم‌اند اما حاضر نیستند تبعیض را ببینند.

*با مدیریت صحیح کشاورز به حقش می‌رسد

دکتر رئیسی گفت:دغدغه مردم این است که آیا نمی شود مشکلات روستایی ها را حل کرد؟ دولت باید خرید محصول انها را تضمین کند. نباید از آنها هزار تومان خرید و در بازار ده هزار تومان فروخت. با مدیریت صحیح کشاورز به حقش می‌رسد. اگر مدیریت نشود کشاورز به جای کار به حاشیه نشینی روی می‌آورد و کشاورزی را رها می کند. امروز مشکل کشور کمبود آب نیست بلکه مدیریت آب است.

وی ادامه داد:یازده میلیون جوان آماده ازدواج در کشور وجود دارد و به دلیل نبود وام ازدواج معطل‌اند. اگر دو نفر از افرادی که تسهیلات بانکی به ناحق گرفته اند پول ها را برگردانند مشکل وام ازدواج حل می شود.

این کاندیدای ریاست جمهوری دوازدهم گفت:می گویند چگونه می خواهید یک میلیون شغل ایجاد کنید. امروز مردم وضعیت تولید را می بینند. پنجاه درصد صنایع کشور خوابیده و هفده هزار کارگاه تعطیل شده است. می گویند کمبود نقدینگی است. در این دولت نقدینگی سه برابر شده است. مشکل ما مدیریت نقدینگی است.

*دولت نسبت به خانواده فقیر با سفره خالی مسئولیت دارد

وی افزود: دولت نسبت به خانواده فقیر با سفره خالی مسئولیت دارد و باید فاصله طبقاتی را کم کند.فاصله طبقاتی بیشتر شده و فقیر فقیر تر و ثروتمند ثروتمند تر شده است؛ در این دولت 700 هزار میلیارد خلق پول شده است.این مبلغ به کجا رفته است.تسهیلات را به عده ای داده اند اما بیکاری و فقر مردم را اذیت می کند. این وضعیت در شان مردم نیست.

*حدود 18 میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور می شود

رئیسی بیان کرد: امروز حدود 18 میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور می شود. آیا با هر یک میلیارد دلار امکان ایجاد صد هزار شغل ایجاد نمی شود.با کاهش 10 میلیارد دلار قاچاق یک میلیون شغل ایجاد می شود.پول قاچاق کالا از کجا می اید؟ قاچاق کالا قابل رهگیری از خارج کشور است و بحث منحصر به کوله بری نیست.کانتینر کانتینر کالا می اورند و حقوق دولت را نمی‌دهند.راهکار ما برای حل مشکل قاچاق اجماع میان دستگاه های نظارتی و اصناف است تا مردم وارد عرصه مبارزه با قاچاق کالا شوند.

وی گفت: باید عدالت در نظام اداری و جذب نیروی انسانی حاکم باشد و نظام پرداخت عادلانه شود. باید اعتماد مردم به سازمان های دولتی افزایش پیدا کرده و این با مدیریت جهادی و انقلابی امکانپذیر است.

این کاندیدای ریاست جمهوری افزود: آقایان می‌گویند من رقیب دولت هستم. خدا می‌داند هوی و هوس ریاست جمهوری ندارم.انگیزه‌ام برای حضور اشک چشم مادری بود که تقاضای شغل برای یک فرزندش می کرد.حرف اصلی بنده این است که ما می توانیم. مشکل فقر مطلق و بیکاری و راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی، ایجاد امید در بین کشاورزان با حضور مردم امکان پذیر است و اولین گام تغییر روز انتخابات است.

وی تصریح کرد: باید منتظر چه کسی برای حل مشکل باشیم.بیگانگان مشکل چه کشوری را حل کردند که ما دومی باشیم.

* رقیب این دولت نیست و رقیب او عملکرد خودش است

رئیسی گفت:ما در ایجاد شغل، مسکن و رفع مشکلات، خط کشی قومی و قبیله‌ای، جناح‌بندی و مرزکشی را قبول نداریم و همه شهروندان را شهروند درجه یک می دانیم، تمام مشکلات با حضور مدیریت جهادی و انقلابی قابل حل است؛ لذا تاکید کردم که رقیب این دولت نیست و رقیب او عملکرد خودش است.

وی افزود: من رقیب فقر و بیکاری و فساد هستم و معتقدم باید عدالت اداری حاکم شود، آقایان می‌گویند فلانی می‌خواهد وضعیت را به گذشته برگردانده و مردم را می‌ترسانند. می‌گویند می‌خواهیم دیوار بکشیم. ما دیواری بلند میان مفسدین و چپاولگران و مردم خواهیم کشید.

رئیسی گفت:ما نه به دنبال بازگشت به گذشته و نه تحمل وضع موجود هستیم بلکه می‌خواهیم تغییر به نفع مردم را رقم بزنیم.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads