کد خبر: 138922 - تاریخ: دوشنبه، 8 می 2017 - 23:16

با سخنرانی علیرضا زاکانی:

همایش بزرگ انتخاباتی جوانان گیلانی با عنوان نسل چهارمی‌ها در رشت برگزار شد+ تصاویر

همایش بزرگ انتخاباتی جوانان گیلانی با عنوان نسل چهارمی‌ها در رشت با سخنرانی علیرضا زاکانی برگزار شد.

به گزارش خوبان: علیرضا زاکانی عصر امروز در همایش بزرگ انتخاباتی جوانان گیلانی با عنوان نسل چهارمی‌ها در سالن ورزشی شهدای آتش‌نشانی این شهر با تبریک میلاد علی اکبر و روز جوان اظهار کرد: روحانی و دیگر کاندیداها امروز یک رقابتی را با هم آغاز کردند و روحانی و جهانگیری باید گزارش عملکرد چهار ساله خود را دهند.

زاکانی با بیان اینکه دولت صراحتاً به عدم توانایی خود بارها اشاره داشته است افزود: دولت یازدهم بارها اعلام کرده است “نمی‌توانیم” و با وجود اینکه می‌داند توانایی کاری را ندارد همچنان اصرار به ادامه حضور خود در بخش مدیریت کشور دارد.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به ژست آزادیخواهی دولت یازدهم بیان داشت: دولت علاقه دارد ژست آزادیخواهی به خود بگیرد در صورتی‌که امنیتی‌ترین کابینه، متعلق به این دوره از دولت بوده است.

وی با تأکید بر اینکه دیگر نباید اجازه داد دولت سرمایه های ملت را بر باد دهد، گفت: ما امروز نسبت به گذشتگان و آیندگان مسئولیم و نباید میراث گذشتگان را بر باد بدهیم.

وی اظهار کرد: میراثی که گذشتگان در اختیار ما قرار دادند نباید بگذاریم یک عده با خودخواهی به فنا دهند و در مقابل آیندگان مسؤول هستیم و جوانانی که دل در گرو خدمت به مردم دارند باید بکوشند و دولتی که تمام هنرش خواندن آیه یأس  است نمی‌تواند جایگاهی داشته باشد.

زاکانی با اشاره به اینکه می‌گویند چرا فقیر و غنا را مطرح می‌کنید و چرا وعده می‌دهید که یارانه‌ها را سه برابر می‌کنید، متذکر شد: وقتی به مردم می‌رسند دست و دلشان می‌لرزد اما وقتی پای خودشان است به همه چیز چنگ می‌اندازند.

انتهای پیام/4165


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads