کد خبر: 138292 - تاریخ: یکشنبه، 30 آوریل 2017 - 08:58

رئیس آب و فاضلاب خمام در گفتگو با خوبان خبر:

حل مشکل آب خمام یک میلیارد تومان هزینه دارد

حمید بامدادی با اشاره به اینکه تا کنون ۴۵ میلیارد ریال برای این مخزن هزینه شده، افزود: نیاز به ۱ میلیارد ریال دیگر نیز هست که از طریق مسولین محلی پی گیر هستیم.

حمید بامدادی رئیس آب و فاضلاب خمام در مصاحبه با خوبان خبر با اشاره به اینکه چند وقتی است که با نامناسب بودن آب در خمام مواجه هستیم، گفت: دلیل عمده این امر این است که سفره های آب زیر زمینی گیلان دارای آهن و منگنز زیاد است و علاوه بر مواد برای گند زدایی آب حتما باید کلر تزریق شود که این کار باعث زلال شدن آب می شود .

وی افزود: ترکیب کلر با آهن و منگنز باعث می شود که آب کدر شود و از طرفی لوله های آب خمام به صورت شبکه ای است و منتهی به بن بست ها است که در بن بست ها شیر های تخلیه وجود دارد که در یک دوره زمانی این شیر ها شست و شو می شود.

رئیس آب و فاضلاب خمام  با بیان اینکه صحبتی نیز در این زمینه با رئیس شبکه بهداشت انجام شده است، افزود: مشخص شده که هیچ گونه میکروبی در آب خمام نیست و تنها بحث کدر بودن است.
وی تصریح کرد: با کمی تحمل و اقدامات کوتاه مدت این قضیه تا حدی حل خواهد شد و اقدامات بلند مدت که همان مخزن ذخیره ای که در انتهای خیابان فرهنگ وجود دارد این مشکل بده کلی رفع خواهد شد.

حمید بامدادی با اشاره به اینکه تا کنون 45 میلیارد ریال برای این مخزن هزینه شده، افزود: نیاز به 1 میلیارد تومان دیگر نیز هست که از طریق مسولین محلی پی گیر هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بعضی شب ها که مردم خمام با قطع آب مواجه می شوند همکاران ما در حال شست و شوی شیر ها هستند تا کدر بودن آب رفع شود.همکاران ما تمام تلاش خود را انجام می دهند تا این مشکل مردم حل شود.

انتهای پیام/654


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads