کد خبر: 137614 - تاریخ: شنبه، 22 آوریل 2017 - 09:52

روز گذشته /

«علی شکری» دو سال پیاپی قهرمان مردان کاپ آزاد فرا استانی در خمام شد

مسابقات قوی‌ترین مردان کاپ آزاد فرا استانی با قهرمانی «علی» از خمام پایان یافت.

به گزارش خوبان: سومین مسابقات قوی‌ترین مردان کاپ آزاد فرا استانی با عنوان جام شهدای مدافعان حرم استان گیلان عصر جمعه با حضور 10 ورزشکار برگزار و با قهرمانی «علی شکری» در زمین بازار هفتگی، جنب شهرداری این‌ شهر پایان یافت.

«علی شکری» توانست در مجموع با کسب 37 امتیاز مقام نخست را کسب کند و محمد پاسا ، محمد پارسا، مجید عباسی، مهرزاد روشنی، عیسی شیرازی به ترتیب مقام‌های دوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

در این دیدارها که به میزبانی خمام برگزار شد سیدعباس کاظمی «مسئول هیئت بدنسازی خمام» در جمع 12 داور و هیئت ژوری حضوری موفق داشت.

از بین نفرات شرکت‌کننده پنج نفر به مرحله‌ نهایی راه یافتند و جوائزی به آنها اهدا شد و کاپ مسابقات مذکور به نفرات نخست تا سوم رسید.

گفتنی است ،حمل «کنده‌‌ 110 کیلویی» در 60 ثانیه، اسکوات تعادلی 380 کیلویی به متراژ 20 متر در 60 ثانیه و غلتاندن لاستیک 480 کیلویی به مدت 60 ثانیه، کشیدن خودروی آتش‌نشانی 10 تنی در 60 ثانیه، حمل چمدان 130 کیلویی برای مسافت 20 متر در 60 ثانیه، حمل سیلندر 120 کیلویی به متراژ 6 متر، حمل وزنه‌ 300 کیلویی به متراژ 6 متر و بالابردن کنده‌ 110 کیلویی در 75 ثانیه از جمله آیتم‌های مسابقات کاپ آزاد فرا استانی قوی‌ترین مردان در خمام بود.

 

 

انتهای پیام/236


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads