کد خبر: 136828 - تاریخ: سه‌شنبه، 11 آوریل 2017 - 15:49

دبیر اجرایی اعتکاف دانش آموزی و دانشجویی خمام در گفت‌وگو با خوبان خبر:

۴۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان در مسجد امام حسین(ع) خواچکین معتکف هستند

رضا عموزاده گفت : تعداد ۴۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان این کانون ها در این مراسم معنوی در مسجد امام حسین(ع) خواچکین شرکت کردند.

به گزارش خوبان: رضا عموزاده دبیر اجرایی اعتکاف دانش آموزی و دانشجویی خمام عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: دلبستگی های دنیایی ، موقعیت مناسبی جهت رشد معنویات مسلمین فراهم آورده است.

دبیر اجرایی اعتکاف دانش آموزی و دانشجویی خمام خاطر نشان کرد: از آن جهت که دانش آموزان و دانشجویان آینده سازان کشور اسلامی ما هستند، باید از این فرصتی که خداوند در اختیار ما قرار داده است، به منظور خودسازی بهتر و بیشتر بهره ببرند.

رضا عموزاده گفت: امسال سومین سالی است که اعضای کانون های فرهنگی آفتاب هشتم و امام رضا(ع) خمام به برگزاری و حضور در مراسم اعتکاف دانش آموزی و دانشجویی مبادرت ورزیده اند.

وی افزود : تعداد ۴۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان  این کانون ها  در این مراسم معنوی در مسجد امام حسین(ع) خواچکین شرکت کردند.

به گفته‌ی وی، هدف از اعتکاف را رشد معنوی دانش آموزان و خودسازی بوده که ان شاءالله مورد مَرضی خداوند متعال و امام زمان(عج)باشد.

رضا عموزاده در پایان  با اشاره برنامه های معتکفین اظهار داشت: اقامه نمازهای جماعت،قرائت دعای عهد،سخنرانی پیرامون اهمیت خودسازی و اعتکاف،قرائت ادعیه و مناجات،محفل انس با قرآن،ختم صلوات هدیه به امام زمان(عج)؛مراسم ویژه شب شهادت حضرت زینب(س) از جمله برنامه های این اعتکاف است.


 

انتهای پیام/م


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads